تاریخ انتشار:۱۶:۱۱ - ۰۸ دی ۱۳۹۸
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد شامگاه شنبه 7 دی‌ماه 98 با سرمایه‌گذار ایجاد تله‌کابین در یاسوج دیدار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، مجید صفایی در این نشست ایجاد تله‌کابین در مرکز استان را یکی از قابلیت‌های گردشگری کوهستان عنوان کرد و گفت: «پیچ‌وخم‌های اداری راه‌اندازی نخستین تله‌کابین استان برطرف می‌شود.»

او با بیان اینکه توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دغدغه مسئولان استان بخصوص استاندار محترم استان است، اظهار کرد: «در جلسات استانداری مشکلات سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد پیگیری می‌شود.»

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که پروژه ایجاد تله‌کابین در یاسوج از سال 93 شروع شده است، تصریح کرد: «این پروژه از همان سال تا کنون راکد مانده است.»

صفایی با بیان این‌که با پیگیری‌های صورت گرفته 200 میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص یافته است گفت: «این اعتبار از محل صندوق توسعه ملی پیش‌بینی شده است.»

او افزود: «در صورت برطرف شدن مشکلات اداری این پروژه در تابستان 99 به بهره‌برداری می‌رسد.»

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.