تاریخ انتشار:۲۳:۵۹ - ۰۷ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: استاندار کهگیلویه وبویراحمد از مدال آوران مسابقات آسیای در رشته موی تای که در کشور امارات برگزار شد بود تجلیل کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حسین کلانتری از ۲ ورزش کار هم استانی عضو تیم ملی رشته رزمی موی تای کشور« نادیا اعتماد مقدم با کسب رتبه اول و مدال طلا و فاطمه اخلاق زاده با کسب رتبه دوم و مدال نقره» که برای نخستین بار به مقام قهرمانی آسیا دست یافته اند تجلیل کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به شما، خانواده‌های محترم و مربیان شما افتخار می‌کنم و احترام می‌گذارم و تشکر می‌کنم که نشان دادید می‌توان با کمترین امکانات اما با سختی مبارزه کرد و جهانی شد.

استاندار در این دیدار که سیدمحمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان حضور داشت با تبریک این موفقیت گفت: این رتبه‌ها افتخاری ارزشمند، بزرگ و تاریخی برای جامعه ورزشی استان بخصوص رشته‌های انفرادی از جمله برای بانوان استان است.

وی ابراز داشت: کسب ابن رتبه‌ها و خروجی ارزشمند نتیجه تلاش‌ها و زحمات مسؤول ورزشی، هیات‌ها و جامعه ورزشی استان بوده که با کار کارشناسی، تلاش و با فراهم کردن فضا، امکانات و تجهیزات و از سویی همت بالای مربیان و خود ورزشکاران حاصل شده است.

کلانتری با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان با نگاه عدالت ورزشی به جایگاه ورزش کشور، تلاش می کند شرایط برابری برای استان های کمتر برخوردار فراهم سازد، افزود: می طلبد در چنین شرایطی و با وجود ظرفیت بالای استان در رشته های انفرادی و رزمی با همت و تلاش بیشتری جایگاه ورزش استان را ارتقا بخشید و درخشان و برجسته ساخت.

کلانتری جامعه پر تحرک و پویا را جامعه ورزشی و ولنگاری را ضد ارزش دانست و گفت: ورزش عامل نشاط و شادابی، تندرستی، اعتماد به نفس و دوری از خطاها در جامعه می شود و یک ارزش است و لذا شما علاوه بر کار ورزشی یک کار فرهنگی ارزشمندی نیز انجام داده اید. 

استاندار تاکید کرد: برای تامین امکانات باید خودمان کمک کنیم و از مرکز کشور نیز کمک بگیریم و به دنبال اسپانسر باشیم تا جامعه ورزشی بدون دغدغه هزینه و تجهیزات در پی کسب رتبه ها و جایگاه های بیشتر و بالاتری باشند.

حسین کلانتری یادآور شد: جامعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد در شرایط سخت خودشان را نشان داده‌اند و تلاش می‌کنند با همت بیشتر نتیجه‌های بهتر و پیروزی های بیشتری را کسب نمایند که جای تقدیر دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.