تاریخ انتشار:۱۶:۳۵ - ۰۶ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی در گذشت رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان بویراحمد را تسلیت گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم معصومی 
سلامٌ علیکم
 
درگذشت «مرحوم سید شهباز معصومی» رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویراحمد که سال ها صادقانه در بنیاد خدمت نمودند و اقدامات ارزشمندی برای خانواده معزز شهدا و ایثارگران داشته اند، موجب تأثر و تألم گردید. بی تردید خدمت به  خاندان معظم  *شهدا و ایثارگران* عنایتی رحمانی است و توشه ای گرانبها برای آن مرحوم خواهد بود.
اینجانب ضمن ابراز مراتب تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم و همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران آن استان، از پروردگار متعال برای بازماندگان شکیبایی و صبر جمیل مسألت دارم. 
امید که به فضل الهی مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.
سیدمحمدعلی شهیدی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.