تاریخ انتشار:۰۰:۲۸ - ۰۶ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله استانی نخستین مهرواره سراسری سرود آفرینش با عنوان «نغمه ‌های روشن فردا» امروز پنجشنبه در شهر یاسوج مرکز این استان برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

کبری اخلاقی نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افراد شرکت کننده در این مهرواره کودکان و نوجوانان پسر و دختر عضو کانون های پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی افزود: عمده ترین اهداف برگزاری این مهرواره شامل تقویت روحیه مشارکت و کار گروهی بین کودکان و نوجوانان، تولید آثار فاخر در زمینه سرود،  ایجاد شور، نشاط و شادابی در شرکت کنندگان و کشف و شکوفایی استعدادهای هنری آنها بوده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۹ گروه سرود از کانون های پرورش فکری استان در این مهرواره یک روزه حضور داشته و با یکدیگر رقابت کردند.

اخلاقی نیا عنوان کرد: سه گروه سرود از این تعداد به عنوان برگزیده کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در مرحله کشوری مهرواره به دبیرخانه مرکزی در تهران معرفی می شوند.

وی ابراز داشت: مرحله کشوری نخستین مهرواره سراسری سرود آفرینش با حضور گروه های سرود کانون های پرورش فکری تمامی استان ها در ۲ بخش کودکان و نوجوانان پسر و دختر در استان گیلان برگزار خواهد شد.

اخلاقی نیا گفت: زمان دقیق برگزاری مرحله کشوری این مهرواره به زودی تعیین و اطلاع رسانی می شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.