تاریخ انتشار:۰۰:۲۵ - ۰۶ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مکان های ورزشی ویژه بانوان اعم از سالن، استخر شنا و زمین چمن فوتبال به زودی در مناطق شهری این استان توسعه می یابند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید محمدتقی علوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چنین اقدام مهمی با همکاری شهرداری های ۱۷ گانه و شورای اسلامی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود.

وی افزود: کار توسعه مکان های ورزشی ویژه بانوان در مناطق شهری کهگیلویه و بویراحمد از یاسوج مرکز این استان آغاز می شود و به تدریج در دیگر شهرهای استان انجام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهرهای این استان و مسؤولان شهرداری های ۱۷ گانه استان دغدغه خاصی برای رونق روزافزون ورزش در مناطق شهری دارند.

علوی عنوان کرد: فاصله گرفتن قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد از ورزش و فعالیت های بدنی زنگ خطر را به صدا درآورده و باید آن را جدی گرفت.

وی ابراز داشت: تأمین سلامت جسمی و روانی هر ۲ قشر مردان و زنان کهگیلویه و بویراحمد از طریق ورزش و فعالیت های بدنی ضروری بوده و می‌ تواند تضمین کننده سلامت بیش از پیش خانواده های این استان باشد.

علوی گفت: گرایش به ورزش و فعالیت های بدنی باید به یک فرهنگ در خانواده‌ های کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شود
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.