تاریخ انتشار:۲۱:۲۰ - ۰۵ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: سی و یک هزار از اراضی کشاورزی شهرستان کهگیلویه زیرگندم کشت می‌رود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه با اشاره آغاز فصل کشت پاییزه گندم از اواسط آبان ماه گفت: در این شهرستان ۴۷ هزار هکتار اراضی کشاورزی قابل کشت وجود دارد که از این مقدار ۳۱ هزار هکتار گندم و ۱۳ هزار و ۵۰۰ هکتار نیز جو کشت می‌شود.
علیرضا نیکویی زاده با اشاره به ارقام کشت شده گندم در اراضی شهرستان کهگیلویه افزود: در این شهرستان ارقام کوهدشت، دهدشت، کریم و آفتاب به صورت دیم و ارقام چمران و مهرگان نیز در اراضی آبی کشت می‌شوند.
وی همچنین به کشت مکانیزه گندم در شهرستان اشاره کرد و اضافه کرد: در این شهرستان ۵۰ درصد از اراضی کشاورزی به صورت مکانیزه کشت می‌شوند.
نیکویی زاده ادامه داد: کار کشت پاییزه گندم در شهرستان توسط ۴۰۰ دستگاه تراکتور انجام می‌شود که از این تعداد ۲۸ دستگاه عمیق کار و ۴ دستگاه ردیف کار آبی است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.