کد خبر: ۱۴۳۸۵
تاریخ انتشار:۱۵:۰۳ - ۰۵ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: دادستان عمومی انقلاب اسلامی اصفهان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)، محموله سلاح وارد شده از مرزهای غربی به کشور در اصفهان کشف شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): علی اصفهانی در تشریح جزئیات این محموله اظهار داشت: ‌این محموله شامل بیش از ۱۲۶ قبضه سلاح ساچمه‌زن شورشی،کلت کمری و کلاشینکف و ۹۰۰ فشنگ‌جنگی که از مرزهای غربی وارد کشور شده بود با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره کل اطلاعات این استان در اصفهان کشف و توقیف شد.

‌دادستان عمومی انقلاب اسلامی اصفهان با بیان اینکه پنج  متهم واردکننده این محموله دستگیر و تحویل مراجع قضایی ‌شدند، افزود: بر پایه اعلام و نظر کارشناسان امنیتی اداره کل اطلاعات این استان این اسحله‌ها به منظور پروژه کشته‌سازی در اغتشاشات اخیر وارد کشور شده است.

دادستان عمومی انقلاب اسلامی اصفهان تصریح کرد: برپایه نظر کارشناسان امنیتی اداره کل اطلاعات استان اصفهان‌، بیشتر کلت‌های کمری وارد شده "ساخت کشور آمریکا" از نوع "سلاح‌های کمری امنیتی" با قابلیت "تروریستی" در آمریکا شناخته می‌شود که نشان  "USA" روی آن حک شده است.

منبع: تسنیم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.