تاریخ انتشار:۱۴:۵۲ - ۰۵ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: معاون پیشگیری از جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت کارخانه قند یاسوج توضیحاتی ارائه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): عیسی حسنی در نشست هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ انتخاباتی در خصوص اقدامات پیشگیرانه دادگستری گفت: حوزه پیشگیری دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت آپارتمان‌های شهرک امام حسین یاسوج ورود کرده و کارهایی هم در این زمینه انجام شده است.

معاون پیشگیری از جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از برخی خودزنی‌ها به بهانه مطالبه‌گری انتقاد کرد و گفت: به بهانه مطالبه‌گری قوه قضاییه را می‌کوبند که این نوعی خودزنی است که باید به مطالبه‌گری بسیج دانشجویی در خصوص کارخانه قند اشاره کرد.

وی تصریح کرد: به لحاظ حقوقی رای ابطال کارخانه قند صادر و در دادگاه تجدیدنظر در  حال رسیدگی است ، فرجام‌‌خواهی صورت گرفته که قرار است  بخشی از پرونده برای فرجام‌خواهی ارسال شود و در جنبه کیفری، پرونده در دادسرا رسیدگی و کیفر خواست آن صادر شده است.

این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تخلفات برخی نامزدهای انتخاباتی در گچساران گفت: دو کاندیدای گچساران هنجارهای انتخاباتی را زیر سوال بردند که پرونده برای این افراد تشکیل شده است.

حسنی با اشاره به اینکه برخی رفتارهای انتخاباتی به خود مردم باز می‌گردد، گفت: روشنفکری ما هم افت کرده است در جلسات خوب حرف می‌زنیم اما در عمل کاری انجام نمی‌شود،اگر دادستان‌های استان به برخی حوزه‌ها ورود پیدا نمی‌کردند انتخابات مهندسی شده می‌شد.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: در آستانه انتخابات نامه نوشتیم که سایت‌های غیرمجاز از طریق اداره ارشاد فیلتر شوند و اجازه فعالیت به آنها داده نشود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.