تاریخ انتشار:۲۰:۱۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: رئیس شورای هیات مذهبی گچساران با انتقاد از حضور نیافتن روسای ادارات در نشست برنامه‌ریزی مراسم نهم دی ماه گفت: چگونه است که مسوولان برای برخی مراسمات از ساعت‌ها قبل حضور دارند اما در جلسه برگزاری مراسم نهم دی ماه غایب هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): علی‌مراد کاظم پور امروز در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم نهم دی ماه در گچساران که با حضور برخی از روسای ادارات در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حماسه نهم دی‌ماه ۱۳۸۸ تبلور اتحاد همه اقشار و گروه‌های جامعه در برابر معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به نقش هیئت‌های مذهبی در حماسه نهم دی ماه سال 88 گفت: هیئت‌های مذهبی یکی از نیروهای سازمان دهنده در فرآیند خلق حماسه سیاسی در نهم دی‌ماه بودند که عملکرد آن‌ها به تقویت بسیج مردمی در برابر آشوبگران منجر شد و نقطه قوتی برای سایر نهادهای فرهنگی و عقیدتی به شمار می‌آید.

رئیس شورای هیات مذهبی گچساران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حماسه نهم دی ماه بیان کرد: مقام معظم رهبری ۹ دی ۸۸ را یکی از برگ‌های افتخارات انقلاب اسلامی می‌دانند که نسل سوم انقلاب آن را به راه انداخت.

  کاظم‌پور ادامه داد: رهبری بیان دارند که نسل سوم انقلاب در این حادثه عظیم سیلى محکم را به‌صورت کسانى نواختند که سعی برآن داشتند که مسیر حرکت اسلامى را با ایجاد فتنه منحرف کنند.

وی با انتقاد از عدم حضور مسوولانی که به نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم نهم دی ماه دعوت شده اند اما در این جلسه حضور نیافته‌اند گفت: به خوبی می‌دانیم که حماسه نهم دی ماه یک روز مورد تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب است پس نباید به آن دهن‌کجی و بی‌توجهی شود و عدم حضور برخی از مسئولان در این نشست قابل دفاع نیست.

کاظم‌پور ابراز کرد: چگونه است که مسوولان برای برخی مراسمات از ساعت‌ها قبل حضور دارند اما در جلسه برگزاری مراسم نهم دی ماه غایب هستند.

وی از رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خواستار این مهم شد تا از این پس غیبت کنندگان جلسات از طریق رسانه ها اطلاع رسانی شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.