کد خبر: ۱۴۳۶۰
تاریخ انتشار:۱۹:۲۷ - ۰۴ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: پس از یک روز پرتنش، مسئولان باشگاه استقلال برای استراماچونی پیغام فرستادند و این مربی ایتالیایی هم به آنها پاسخ داده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): در حالی که باشگاه استقلال روز گذشته درگیری این باشگاه و استراماچونی بالا گرفته بود، اکنون خبر می‌رسد که برخی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه امروز (چهارشنبه) از طریق یک فرد حاضر در ایتالیا برای این مربی پیغام فرستادند و برای مذاکره مجدد اعلام آمادگی کردند.

شخص مورد نظر با استراماچونی صحبت کرده و پیغام‌های باشگاه را به گوش او رسانده است. سرمربی ایتالیایی نیز پاسخ می‌دهد که تمایل دارد به همراه وکیلش در جلسه‌ای با مسئولان استقلال شرکت و در رابطه با ادامه همکاری با یکدیگر مذاکره کند.

باشگاه استقلال قصد دارد در صورتی که نظر استراماچونی تغییر نکند و اتفاق دیگری رخ ندهد، بلیت بازگشت به تهران را برای فردا برای این مربی بگیرد تا استراماچونی فردا شب به تهران بازگردد. باید دید در نهایت این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر.

منبع: تسنیم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.