تاریخ انتشار:۲۳:۴۷ - ۰۲ دی ۱۳۹۸
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مدیرآموزش و پرورش شهرستان چرام گفت: توسعه مشارکت مربیان پیشتاز به همراه دانش آموزان، زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی در ابعاد مختلف، فعال سازی مجامع مختلف اعضا و مربیان، اجرای برنامه‌های علمی و آموزشی با حضور دانش آموزان، اجرای مانور مدرسه ایمن با شعار مدرسه ایمن و جامعه تاب آور، برگزاری موفق برنامه‌های فرهنگی، تربیت نیروی انسانی کارآمد از مهمترین محورهای این دوره است.
صدرالله عزیزی با اشاره به اینکه هدف گذاری اجرای چندین برنامه توسط مربیان پیشتاز در سال تحصیلی امسال با موفقیت انجام شده است افزود: یکی از اهداف توانمندسازی مربیان پیشتاز، رشد مهارت آموزی با برنامه‌های کارشناسی شده در میان جامعه هدف است.
برگزاری دوره توانمندسازی مربیان شهرستان چراموی با اشاره به سیاست‌های ۲۰ گانه آموزش و پرورش ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت مربیان پیشتاز، تقویت و حمایت از تشکل‌های دانش‌آموزی، توجه به آموزش مربیان و توسعه اردو‌های مختلف دانش‌آموزی از سیاست‌های آموزش و پرورش در شهرستان چرام است.
صدرالله عزیزی، مربیان پیشتاز را بازوی توانمند فعالیت‌های پرورشی، تربیتی و فرهنگی دانست و بیان کرد: باید با استفاده از ظرفیت و توانمندی این نیروها، شور و نشاط در آموزش و پرورش افزایش یابد.
مدیر آموزش و پرورش چرام تقویت، رشد و پیشرفت کمی و کیفی مربیان پیشتاز را از برنامه‌های این نهاد برشمرد و با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف افراد در امر آموزش و زمینه سازی برای شکوفا شدن استعداد‌ها گفت: آموزش و پرورش باید مربیان و دانش‌آموزانی شایسته برای کشورمان پرورش دهد.
گفتنی است در این همایش بیش از ۱۰۰ فرهنگی شهرستان چرام مشارکت داشتند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.