تاریخ انتشار:۱۶:۳۷ - ۰۱ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: ۳۰ روستای بزرگ و کوچک واقع در منطقه مورزرد زیلایی مارگون از توابع شهرستان بویراحمد از نعمت جاده آسفالته و مناسب برخوردار نیستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): منطقه مورزرد زیلایی بخش مارگون از توابع شهرستان بویراحمد با دارا بودن 30 روستای بزرگ و کوچک و جمعیتی افزون بر 1500 نفر از نعمت جاده آسفالته و مناسب بهره‌مند نبوده تا جایی که با اولین بارش برف و باران دیگر برای تردد یا مشکل روبه‌رو می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از فعالیت‌های خبرگزاری تسنیم به دلیل بیان مشکلات مردم با رعایت انصاف و اخلاق مداری گفت: همچنین تلاش این مجموعه برای اطلاع رسانی از خدمات نظام ستودنی است.

محمد نصیری‌راد افزود: به محض بارش برف و باران در جاده‌های خاکی روستایی با یکسری مشکلاتی روبه‌رو می‌شویم زیرا در این محورها امکان بازگشایی به محض پایان بارش وجود ندارد زیرا در این صورت فضای بدتری ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک روز بعد از بارش برف و باران برای بازگشایی جاده‌های خاکی در حد امکان ورود می‌کنیم، خاطرنشان کرد: محور مارگون -مورزرد زیلایی حدفاصل تاکسیسه تا مورزرد بین 25 تا 30 کیلومتر طول دارد که این میزان خاکی بوده و البته 12 کیلومتر زیرسازی شده است.


انتهای پیام/ 541/ ت

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین