تاریخ انتشار:۱۰:۰۹ - ۰۱ دی ۱۳۹۸
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خبر داد
عصر دنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادفات فوتی و جرحی شهری این استان طی هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

«سرهنگ اسماعیل خوشوقت» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: طی هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تلفات جانی تصادفات استان کاهش یافت، در این مدت ۱۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند، در حالی که در مدت مشابه سال قبل این تعداد ۱۸ نفر بوده‌است.

وی اظهار کرد: ایجاد زیر ساخت های مناسب، مسیرهای معابر پیاده مناسب، پل‌های مکانیزه عابر پیاده و احداث زیرگذر برای عبور عابر پیاده می‌تواند نقش مهمی در کاهش تصادفات شهری استان داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فرهنگ رانندگی در استان باید ارتقاء یابد، خاطرنشان کرد: فرهنگ رانندگی، خطای انسانی، رانندگان و رعایت نکردن قوانین و اصول ایمنی برخی از علل تصادفات استان است.

سرهنگ خوشوقت ادامه داد: ۷۳ نقطه حادثه خیز در سطح شهرهای استان شناسایی شده که برخی رفع شدند، تعدادی در حال رفع هستند و تاکنون برای تعدادی نیز هیچ اقدامی نشده است.

وی درخصوص خودروهای مقصر در تصادفات شهری استان ادامه داد: خودروهای پراید و ۴۰۵ بیشترین آمار را در تصادفات شهری به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مهم‌ترین علت فوت در تصادفات شهری استان ضربه مغزی و خونریزی داخلی بوده که تعدادی در سرصحنه و تعدادی نیز در مراکز درمانی فوت کردند.

سرهنگ خوشوقت بیان کرد: بیشترین تصادفات شهری استان در شهر یاسوج مربط به بلوار شهید هرمزپور، بلوار رجا و بلوار شهید قرنی و حواشی شهر بوده و در شهر گچساران مربوط به بلوار ولی عصر این شهر است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین