کد خبر: ۱۴۳۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۵۹ - ۰۱ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: طی یک دعوت خانگی جمع از جوانان اصلاحطلب از کهگیلویه، گرد هم آمدند و در خصوص آینده توسعه همه جانبه کهگیلویه ی بزرگ به بحث و گفتگو پرداختند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): طی یک دعوت خانگی جمع از جوانان اصلاحطلب از کهگیلویه، گرد هم آمدند و در خصوص آینده توسعه همه جانبه کهگیلویه ی بزرگ به بحث و گفتگو پرداختند.

در این جلسه سه نفر از جوانان به نمایندگی از آقایان و بانوان حاضر در جلسه مطالبی را ارائه کردند. پس از آن در یک فضای بسیار صمیمی، دکتر علی کامرانی مقدم که پیش از این نیز در جمع جوانان حاضر می شد و سوالات و انتقادات آنها پاسخ میداد چند دقیقه ای از راه حل های مشکلات کهگیلویه، بیکاری، فقر، تبعیض و بی عدالتی سخن گفتند. دکتر علی کامرانی با اشاره به مشکلات فراوان مردم به از جوانان خواست رسالت خود را فراموش نکنند و برای توسعه ی کهگیلویه دست به کار شوند.

 

                                                                             

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
هاشمو با شرو،و اون شلوار شیش جیب ایبرنش من مجلس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.