کد خبر: ۱۴۲۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۵۶ - ۲۹ آذر ۱۳۹۸
سعید آتش بار
عصر دنا: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین «عصر دنا»است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): در فضای عمومی و رسانه ای شنیده می شود که تعدادی از نامزدهای حوزه های انتخاباتی استان‌کهگیلویه و بویراحمد، برای جلب اقبال مردمی، دست به هرکاری می زنند.

از توزیع  پول و وعده استخدام و انتقال محل خدمت سربازی و نادیده گرفتن قانون و‌حقوق نظام در ادارات، تا تضیع حقوق بخش زیادی از مردم و توزیع جهیزیه ی عروس‌.

اولاً ،مسئولین دولتی و رؤسای ادارات به هوش باشند که در نشست های روزانه و‌شبانه ی هیچ نامزدی،بویژه نامزدهای همسو با دولت مستقر و آنهم با خودروهای دولتی حضور پیدا  نکنند و از امکانات و‌اختیاراتشان بنفع نامزدهای مطلوبشان سوء استفاده نکنند که توسط جوانان انقلابی و رسانه ها  رصد می شوند و
این را بدانند که دولت بعدی بفضل الهی دولتی انقلابی خواهد بود و یا اقل ان،دولتیست که با  مخالف مشی سیاسی دولت فعلیست، و ان ها را عزل خواهیم کرد و بدلیل این تخلفات با ان ها بر خورد خواهد شد.
در روز روشن، بخشی از مسئولین در نشست های انتخاباتی نامزد مشخصی حاضر می شوند و با وقاحت تمام در صفوف اول هم می نشینند!!
ادم احساس می کند این استان،صاحب ندارد.

دوماً، اقایان غلط می کنند که در این ایام،جهیزیه توزیع می کنند.ان خَیِّر و سرمایه دار تهرانی و...، غلط می کند که امکانات را در اختیار این گرگ های سیاست‌باز می گذارند تا مردم را استثمار کنند.
اقایان اینقدر با مردم بازی نکنند‌
اینقدر مردم را « خر»نکنید‌
شما حق ندارید فرهنگ سیاسی منطقه ی ما را به لجن بکشانید‌،
شما حق ندارید فضای انتخابات را کثیف کنید‌
اگر به این کار ادامه دهید و با حیثیت ملت و نظام بازی کنید، جوانان ازاده ی انقلابی،حیثیت شما را در فضای عمومی خواهند ریخت.

چرا علما و نخبگان و متولیان دین و انقلاب خفه خون گرفتند.!
انوقت همین دوستان،با انفعال کامل از وضع موجودمی نالند و از عدم امکان حضور خوبان در صحنه می گویند و در کمال تعجب، در انتها نیز به همین اَشرافِ مستثمر و سیاست باز رأی می دهند!!!
شما چه عنصر دینی و‌انقلابی و دغدغه مندی هستی که نان دین و‌نظام را می خوری و نامی کسب کردی و حاضر نیستی درراه حقیقت ودفاع از حیثیت دینی ملت خرجش کنی!!
به اقایان هشدار می دهیم که جوانان اتش به اختیار ازاده، شرفتان را خواهند ریخت اگر به این رویه ی بی شرفانه ی توزیع جهیزیه و پول و سایر لجن کاری هایتان ادامه دهید.

سعید آتش بار

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
افق روشن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
حرفات درست ولی ادبیاتت نادرست!
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
.....ر خودتی الدنگ
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار