تاریخ انتشار:۱۹:۴۳ - ۲۹ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: امام جمعه شهر دیشموک گفت:مردم از گزینشی انتخاب کردن گازبان ها ناراضی اند و نیاز ضروری هست که مدیرعامل اداره گاز استان به این خواسته مردم توجه و رایت مردم را لحاظ کرده تا از طریق آزمون حق به حق دار برسد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت الاسلام علی اکبر راوند در خطبه‌های نماز جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: مردم ولایی و انقلابی در جاهایی که نیاز هست انقلاب را یاری می کنند و همان‌هایند که در نماز جمعه ها و راهپیمایی‌ها شرکت می کنند.

وی افزود: در تمام مناسبت ها مردم هستند و باید طبق فرمایشات امام راحل در تمام زمینه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به آنان امتیاز داده شود.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به استفاده کردن برخی از امتیازات شهر دیشموک در زمینه استخدامها گفت: متاسفانه در بخش دیشمموک عده‌ای از سهمیه بخش استفاده می کنند ولی حاضر به خدمات دهی به مردم نیستند و خدمات شان را در جائی دیگر ارائه می دهند.

وی افزود: برخی از ادرات خالی از کارمند هستند و عده ای از سهمیه دیشموک استفاده کرده اما با انتقالی در جاهای دیگر خدمت می‌کنند.

راوند در همین خصوص گفت: اینکه عده ای بخواند از سهمیه دیشموک استفاده کنند و جهت پیشرفت به نقاط دیگر نقل مکان کنند خالی از عدالت است از سازمان بازرسی قوه قضائیه درخواست ورود به این قضیه را داریم.

وی افزود: از سازمان بازرسی می‌خواهیم که افرادی که با سهمیه دیشموک استخدام شدند را برگردانند و اگر امکان بازگشت آنان نیست این چارت ها را خالی کنند تا خدمات رسانی به درستی صورت بگیرد.

امام جمعه شهر دیشموک در رابطه با ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از شورای نگهبان و ناظرین استان ها و مرکز خواهانیم که به چندنکته توجه کنند.

 

وی افزود: دلیل اصلی دشمنی دشمن به خاطر نا امید کردن مردم است و کسانی که وظایف تایید صلاحیت نامزدها را بر عهده   دارند باید به بیانیه گام دوم انقلاب توجه کنند.

راوند گفت: باید ببینیم کسانی که تایید می شوند صلاحیت اجرای گام دوم انقلاب را دارند و اگر تایید صلاحیت ها را به درستی انجام ندهند مدیون خون شهدا هستند.

وی افزود: نماینده در طراز انقلاب اسلامی باید زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشند و شورای نگهبان در تایید صلاحیت ها دقت کافی را داشته باشد تا افراد دلسوز مردم تایید شوند.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به توطئه ی دشمنان علیه جبهه مقاومت گفت: بی دولت سازی پروژه ای بود که پس از لبنان و عراق دنبال استعفای رئیس جمهور کشورمان بودند.

وی افزود: قانون گرایی و بینش بالای مقام معظم رهبری در خصوص بنزین نقشه دشمنان را نقش برآب کرد  و باعث شد تا توطئه ی دشمنان خنثی شود.

حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به وصایای شهدا گفت: مسئولین مدیون خون شهدا هستند و بایستی مثل شهدا به خودسازی بپردازند.

وی افزود: شهدا ناظر بر اعمال مسئولین هستند و آنان جانشان را اهدا کردند تا مردم نا امید نشوند.

راوند گفت: صندلی که مسئولین بر روی آن نشسته اند بر دریای خونی از شهدا استوار است و مسئولان وظیفه ی سنگینی دارند که حسینی و زینبی عمل کنند نه یزیدی.

وی افزود: آیا ما زینبی و حسینی عمل می کنیم.برخی از مسئولان در راهپیمایی و مراسم عبادی شرکت نمی کنند و ادعا دارند که در طراز انقلابند. مسئولان باید خدمات شبانه روزی به مردم ارائه دهند.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به پروژه عظیم گازرسانی به دیشموک گفت: یکی از پروژه های بزرگ  بحث گازرسانی بود و مردم شکرگذار خداوند متعال و مسئولان ذی ربط اند.

وی افزود: در شهر دیشموک عده ای از مردم گاز ندارند و پیمانکار به تعهداتش درست عمل نمی کند .مدیرعامل شرکت گاز باید نظارت دقیق داشته باشد تا مردمی که هنوز از نعمت گاز برخوردار نشدند از این نعمت استفاده کنند.

راوند با اشاره به استخدام گازبان برای اداره گاز بخش دیشموک گفت: اداره گاز باید گازبان ها را بر اساس آزمون از بین جوانان بومی و ساکن شهر دیشموک انتخاب کند.

وی افزود: مردم از گزینشی انتخاب کردن گازبان‌ها ناراضی‌اند و نیاز ضروری است که مدیرعامل گاز استان به این خواسته مردم توجه کرده تا از طریق آزمون حق به حق دار برسد
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار