تاریخ انتشار:۱۳:۵۴ - ۲۹ آذر ۱۳۹۸
همسر شهید «حسین عزیزی»:
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

«رحیمه نورایی‌مهر» همسر شهید «حسین عزیزی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با بیان اینکه از مردم و مسئولان همان انتظاری را داریم که شهدا از آن‌ها داشتند، اظهار داشت: شهدا می‌خواستند که اسلام را به معنای واقعی آن به جوانان بشناسانند؛ بنابراین مردم و مسئولان باید مدافع اسلام واقعی بوده و پشتیبان ولایت فقیه باشند.

وی از جوانان خواست به نماز و اخلاق اهمیت دهند و افزود: شهدای زیادی جان خود را فدا کردند تا امروز مسئولان ما بر روی صندلی ریاست بنشینند، پس به‌طور قطع مسئولان باید به آن چیزی که شهدا اعتقاد داشتند، معتقد بوده و به وظیفه انسانی و ایمانی خود عمل کنند.

همسر شهید عزیزی گفت: مسئولان باید راه شهدا را که همان راه امام راحل و راه ولایت است، ادامه دهند و در جهت برآورده شدن خواسته‌های به حق مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

نورایی‌مهر با بیان اینکه بیش از 32 سال از شهادت همسرم می‌گذرد و من هنوز هم او را در خواب می‌بینم، عنوان کرد: تقدیر الهی این است که ما همچنان به شهدا وصل باشیم تا سفارشاتی که آن‌ها داشتند و مسئولیتی که بر دوش ما گذاشتند را از یاد نبریم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.