کد خبر: ۱۴۲۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۱۴ - ۲۸ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از سوی استاندار قولی به فرمانده نیروی انتظامی داده شد که تردد خودروهای شوتی را تا حدود زیادی مختل می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): یکی از دغدغه‌های همیشگی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به ازدیاد تردد خودروهای قاچاق‌کش یا همان خودروهای شوتی و همچنین حمل مواد مخدر در برخی از محورهای استان راه‌اندازی پایگاه‌های ثابت ایست بازرسی بوده است.

در سال‌های اخیر نبود این پایگاه‌های ثابت موجب شده تا مشکلاتی برای استان به خصوص در بحث امنیت جاده‌ای ایجاد شود برای مثال یکی از دلایل رشد تصادفات جاده‌ای در محور یاسوج به اصفهان تردد بیش از حد خودروهای حمل کالای قاچاق یا همان شوتی‌هاست.

حرکت با سرعت بسیار بالا در محورهای استان و همچنین حرکت این خودروها گاه به صورت زنجیروار و کاروانی یکی از دلایل تصادفات در جاده‌های استان بوده و بسیار شنیده‌ایم که مردم و رانندگان از این وضعیت در جاده‌های استان به خصوص محور یاسوج- اصفهان اظهار نگرانی کرده‌اند.

در همین خصوص و در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد پس از این که فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از نبود ایستگاه‌های ثابت ایست بازرسی اظهار نگرانی و به دلایل نیاز چنین اماکنی اشاره کرد به دستور استاندار قرار شد در اولین نشست شورای تامین استان این دغدغه فرمانده انتظامی مطرح تا به صورت ویژه به آن رسیدگی شود.

از محورهای مهمی که در استان نیاز به چنین ایستگاه‌هایی دارند یکی محور یاسوج به اصفهان و دیگری یاسوج به شیراز است که در سال‌های اخیر به کرات از کشف مواد مخدر در جاده شیراز و توسط نیروهای پاسگاه انتظامی تنگ سرخ خبرهایی شنیده‌ایم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
محمدرضا کیانفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
سرهنگ محمد بخشنده رئیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: توزیع قانونی مواد مخدر تبعات منفی در جامعه خواهد داشت.

آقای بخشنده،
توزیع غیرقانونی هم تبعات منفی دارد ولی مزیت قانونی آن است که باندهای قاچاقچی که مشوق اصلی اعتیاد هستند مضمحل می‌گردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.