تاریخ انتشار:۱۰:۰۷ - ۲۸ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: اولین نمایشگاه توانمندی‌های بانوان کارآفرین استان کهگیلویه و بویراحمد به همت امور بانوان استانداری برپا شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): اولین نمایشگاه توانمندی‌های بانوان کارآفرین استان کهگیلویه و بویراحمد با 120 غرفه با حضور کلانتری استاندار، نادیا صداقت مدیرکل امور بانوان استانداری  و مسؤولان استانی افتتاح شد.

صداقت در این آیین گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه این بوده که از بانوان کارآفرین استان حمایت لازم به عمل آید و تولیدات آنان در معرض عموم قرار گیرد و به کسب منافع مالی مبتنی بر فروش آن هم برسند.

صداقت در ادامه عنوان کرد: سایر بانوان با مشاهده محصولات تولیدی نمایشگاه مذکور می‌توانند خود را باور کرده و در عرصه و چرخه تولیدات اقتصادی استان گامهای موثری بردارند.

صداقت افتتاح این نمایشگاه را که ۵۸ روز برپا خواهد بود حاصل پیگیری و برنامه‌ریزی اداره کل امور بانوان استانداری استان با همکاری شرکت نمایشگاه‌ها و شهرداری یاسوج و دیگر دستگاه‌ها با حضور بانوان کارآفرین دانست.

صداقت گفت: از شهرستان دنا و شهر سی سخت هم بانوان کارآفرینی حضور دارند که تولید محصولات آنان در غرفه های اختصاص داده شده برپا خواهد بود.

 
فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.