تاریخ انتشار:۰۹:۱۹ - ۲۸ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: در بازدید مسوولان اقتصادی از بازار مردم از وضعیت گرانی کالا ابراز نارضایتی کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز به همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی و معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت از بازار عمده‌فروشان در شهر یاسوج بازدید کردند.

تیم بازرسی استان ابتدا روند قیمت‌ها را بررسی کردند و سپس وضعیت بازار را از زبان مردم جویا شدند، برخی از مردم در گفت‌وگو با خبرنگاران از وضعیت بازار استان  گرانی حاکم بر آن ابراز نارضایتی کردند.

آنها همچنین به این مورد اشاره داشتند که با افزایش قیمت بنزین کرایه تاکسی‌ها و مسافربرها افزایش داشته است،البته عمده فروشی‌ها به رکود در بازار اشاره کردند و اینکه وضعیت اقتصادی مردم توان خرید را از آنها گرفته و موجب رکود شده است.

برخی از شهروندان هم از سامانه 124 تعزیرات حکومتی گلایه داشتند که باقری معاون بازرسی سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سامانه 124 با یک اپراتور در حال فعالیت هستیم و وقتی کسی با این سامانه تماس برقرار می‌کند فرد دیگری که همزمان تماس گرفته موفق به ایجاد ارتباط نمی‌شود.

وی عنوان کرد: این سامانه نیاز به تجهیزات دارد و باید سانترال شود که در حال حاضر هزینه برای سانترال کردن نداریم و مکاتبات لازم را به سازمان حمایت از مصرف کننده، وزارت صمت، سازمان مدیریت و مخابرات برای هزینه 150 تا 200 میلیون تومانی نیاز صورت گرفته است.

باقری در خصوص مدت زمان رسیدگی به تخلفات گفت: برخی تخلفات به صورت حضوری به سازمان صمت گزارش داده می‌شود که رسیدگی به آنها یک تا دو ماه طول می‌کشد اما وقتی فردی به سامانه 124 تماس می‌گیرد که تخلف صورت گرفته بین 15 تا 20 دقیقه بازرس ما حضور پیدا می‌کند و در صورت مشاهده تخلف ثبت و به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.


نارضایتی مردم از وضعیت گرانی اجناس در بازار کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.