تیم بازرسی استان ابتدا روند قیمتها را بررسی کردند و سپس وضعیت بازار را از زبان مردم جویا شدند، برخی از مردم در گفتوگو با خبرنگاران از وضعیت بازار استان گرانی حاکم بر آن ابراز نارضایتی کردند.
آنها همچنین به این مورد اشاره داشتند که با افزایش قیمت بنزین کرایه تاکسیها و مسافربرها افزایش داشته است،البته عمده فروشیها به رکود در بازار اشاره کردند و اینکه وضعیت اقتصادی مردم توان خرید را از آنها گرفته و موجب رکود شده است.
برخی از شهروندان هم از سامانه 124 تعزیرات حکومتی گلایه داشتند که باقری معاون بازرسی سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سامانه 124 با یک اپراتور در حال فعالیت هستیم و وقتی کسی با این سامانه تماس برقرار میکند فرد دیگری که همزمان تماس گرفته موفق به ایجاد ارتباط نمیشود.
وی عنوان کرد: این سامانه نیاز به تجهیزات دارد و باید سانترال شود که در حال حاضر هزینه برای سانترال کردن نداریم و مکاتبات لازم را به سازمان حمایت از مصرف کننده، وزارت صمت، سازمان مدیریت و مخابرات برای هزینه 150 تا 200 میلیون تومانی نیاز صورت گرفته است.
باقری در خصوص مدت زمان رسیدگی به تخلفات گفت: برخی تخلفات به صورت حضوری به سازمان صمت گزارش داده میشود که رسیدگی به آنها یک تا دو ماه طول میکشد اما وقتی فردی به سامانه 124 تماس میگیرد که تخلف صورت گرفته بین 15 تا 20 دقیقه بازرس ما حضور پیدا میکند و در صورت مشاهده تخلف ثبت و به تعزیرات حکومتی ارسال میشود.
نارضایتی مردم از وضعیت گرانی اجناس در بازار کهگیلویه و بویراحمد