تاریخ انتشار:۰۹:۱۲ - ۲۸ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: فرماندار کهگیلویه گفت: مشکلات حوزه سلامت شهرستان زیاد است و امکانات موجود توان کشش این همه مشکل را ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): علیرضا اتابک در همایش مجمع سلامت شهرستان با اشاره به اینکه امنیت روانی پیش شرط سلامت روانی است، اظهار داشت: توزیع کیک‌های مشکوک امنیت روانی جامعه را آزرده کرد.

فرماندار کهگیلویه گفت: دولت در حوزه بهداشت و درمان کارهای بزرگی انجام داده اما به علت حجم نیازمندی‌ها همکاری و مشارکت خیرین در این حوزه ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: شفافیت در بخش سلامت به دیده شدن کارها کمک می‌کند.

اتابک با بیان اینکه کنشگران اجتماعی و رسانه‌ها می‌توانند مشکلات را به چالش کشانده و مدیران را به انجام کارها وا دارند، اضافه کرد: شفافیت در هر کاری به جامعه امنیت و قانونگرایی می‌دهد.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه اگر حاکمیت اعتماد مردم را جلب کند در این صورت است که می‌توان گفت در هر حوزه‌ای موفقیت حاصل شده است، ادامه داد: اجازه ندهیم اعتماد عمومی آسیب ببیند و یا سوء استفاده از قدرت از عناوین و مسئولیت از اعتماد عمومی پررنگ‌ باشد زیرا به اعتماد عمومی خدشه وارد می‌شود.

وی نقش مبلغان، سمن‌ها، خیرین و..در تأمین سلامت جامعه را مهم خواند و افزود: همه گروه‌ها و نهادها مشارکت‌ها را در زمینه سلامت افزایش دهند این مشارکت زمانی حاصل می‌شود که نهادهای مدنی را در قدرت دخیل کنیم.

اتابک گفت: حوزه سلامت شهرستان نیازمند کمک است هر جایی که دولت نتوانست و توان نداشت لازم است مردم کمک کنند.

وی خواستار توجه مدیران کل و حوزه‌های تاثیرگذار به کهگیلویه شد و گفت:
شهرستانی که بیمارستانش به چهار شهرستان خدمات می‌دهد توان کشش این همه مشکل ندارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.