تاریخ انتشار:۱۶:۵۱ - ۰۸ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: امام جمعه سی‌سخت گفت: طرحی که دولت برای مسکن مردم داده است به هیچ وجه مناسب طبقه محروم ومتوسط جامعه نخواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): نماز جمعه امروز 8 آذرماه 98 به امامت حجت‌الاسلام ناصر مصباح نژاد اقامه شد.

مصباح نژاد با اشاره به اینکه روز یکشنبه شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس است گفت: آیت‌الله مدرس نمونه بارز از یک عالم برجسته بود که با تمام وجود جلوی قلدری و قدرت پوشالی رضاخان ایستاد.

وی گفت: شکنجه ها و سختی ها را تحمل کرد ولی هرگز تن به خواسته‌های رضاخان ملعون نداد و همواره در مجلس با ظلم و ستم مبارزه می‌کرد، مجلس خانه ملت است و باید در آنجا از حق و حقوق مردم دفاع شود و با توجه به اینکه انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم مردم باید دقت لازم را داشته باشند و به کسانی رای بدهند که دارای زهد و تقوی بوده تا بتوانند فرامین مقام معظم رهبری را با جان و دل انجام دهند.

امام جمعه سی‌سخت خاطرنشان کرد: چرا که مردم حق دارند نمایندگانی پاکدست و با خلوص نیت داشته باشند تا بتوانند از حق و حقوق آنها دفاع کنند.

مصباح نژاد در ادامه عنوان کرد: به گفته رهبر انقلاب اسلامی اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است چرا که اگر فضای مجازی و اینترنتی کشور دچار مشکل شود ما از لحاظ  اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی  دچار مشکل و زیان و ضرر خواهیم  شد بنابراین دولت باید در راه اندازی شبکه اطلاع رسانی ملی تصریح کند تا وابسته به شبکه‌های اطلاع رسانی خارجی نباشد چرا که پیام رسان های خارجی خطر و تهدید برای ما به حساب می‌آیند.

امام جمعه سی سخت در ادامه  به عملکرد و مهمترین دستاوردهای امام حسن عسکری(ع) اشاره کرد و گفت: زمینه سازی برای آگاهی شیعیان از وجود مبارک امام مهدی عج، آماده کردن شیعیان برای عصر غیبت، استقرار و ثبت و تقویت سازمان وکالت از طرف امام زمان عج برای عصر غیبت و موضع گیری در برابر فرقه‌های به وجود آمده و تبیین انحراف آنها برای جامعه شیعه بوده است که امام حسن عسکری در عمر پر برکت خود داشته است.

حجت‌الاسلام مصباح نژاد گفت: طرحی که دولت برای مسکن مردم داده به هیچ وجه مناسب طبقه محروم و متوسط جامعه نخواهد بود چرا که هیچ کارگر و قشر محرومی در ماه قادر نخواهد بود که حدود 1 میلیون و پانصد هزار تومان قسط وام پرداخت کند،کسانی که این طرح را داده اند از طبقه محروم جامعه خبر ندارند چرا که آنها دارای مال و اموال بسیار زیادی هستند و اصلا در بحث خوراک و پوشاک خریدی انجام نمی‌دهند که بدانند کمر مردم در این اوضاع بد اقتصادی خم شده است.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.