تاریخ انتشار:۱۱:۳۹ - ۰۷ آذر ۱۳۹۸
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
عصر دنا: خرم دل با اشاره به اینکه سپاه فتح ۶۴۹ مسکن مددجویی در استان می سازد، گفت: سهم شهرستان دنا از این تعداد مسکن مددجویی، ۵۷ مورد است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): آئین افتتاح و بهره برداری از ۴۰ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد ساخت شده توسط سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و یک باب کتابخانه روستایی برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار «حمید خرم دل» در این آئین، گفت: به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، ۴۰ واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلید این منازل به صاحبان آنها تحویل داده شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سپاه فتح ۶۴۹ مسکن مددجویی در استان می سازد، اظهار داشت: سهم شهرستان دنا از این تعداد مسکن مددجویی، ۵۷ مورد است.

وی با بیان اینکه ۱۹ واحد مسکونی مددجویان شهرستان دنا امروز تحویل و مابقی تا بهمن ماه ۱۳۹۸ افتتاح و به بهره برداری می رسند، ادامه داد: تا پایان سال چهار کتابخانه دیگر در استان به بهره برداری می رسد.

خرم دل خاطرنشان کرد : آبرسانی، راه سازی، طرح های ترویج کشاورزی و کارگاه های اشتغال از دیگر طرح های بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح است که تا پایان نیمه اول سال ۱۳۹۹ تمامی طرح ها تکمیل می شود.

وی مدت زمان بهره برداری از این طرح ها را تا پایان نیمه اول سال ۱۳۹۹ دانست و گفت: سپاه و بسیج مردمی هستند و خدمت به مردم را وظیفه خود می دانند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.