کد خبر: ۱۴۰۵۸
تاریخ انتشار:۱۹:۰۱ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: حسن روحانی روز دوشنبه با پذیرش استعفای محمود حجتی از مسئولیت وزارت جهاد کشاورزی، وی را به سمت «مشاور رئیس جمهور در امور کشاورزی و امنیت غذایی» منصوب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور روز دوشنبه با پذیرش استعفای محمود حجتی از مسئولیت وزارت جهاد کشاورزی، وی را به سمت «مشاور رئیس جمهور در امور کشاورزی و امنیت غذایی» منصوب کرد.

متن نامه  روحانی به این شرح است:

«جناب آقای مهندس محمود حجتی

با سلام و تحیت

نامه استعفای مورخ 98.9.2 شما را دریافت نمودم، علیرغم میل باطنی و نیاز وزارت جهاد کشاورزی به مدیر لایقی چون شما برای تأمین امنیت غذایی، خودکفایی و رشد و توسعه کشور و حضور تأثیرگذارتان در دولت با ارایه نظرات دقیق کارشناسی و همچنین ایمان، اخلاص و تواضع کم‌نظیر، به لحاظ اصرار جنابعالی بر کناره‌گیری به علت شرایط جسمانی، صرفاً به جهت رعایت سلامت جنابعالی با استعفای‌تان موافقت می‌نمایم.

بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های مخلصانه شما در راه خدمت به مردم و کشاورزان عزیز سپاسگزارم و جنابعالی را به سمت «مشاور رئیس جمهور در امور کشاورزی و امنیت غذایی» منصوب می‌نمایم.

از خداوند بزرگ توفیق روز افزونتان را مسألت دارم».

بنا بر این گزارش، رئیس جمهور با صدور حکمی عباس کشاورز را به عنوان سرپرست «وزارت جهاد کشاورزی» منصوب کرد.

متن حکم حسن روحانی برای سرپرست این وزارتخانه به این شرح است:

«جناب آقای مهندس عباس کشاورز

بر اساس اصل 135 قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و سوابق علمی و مدیریتی جناب عالی، به موجب این حکم شما را به سرپرستی «وزارت جهاد کشاورزی» منصوب می‌نمایم.

امید است با عنایات الهی، بهره‌گیری از کلیات امکانات و همکاری مجموعه کارکنان آن وزارتخانه، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی، با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید».

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.