تاریخ انتشار:۱۸:۵۴ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸
رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه یاسوج:
عصر دنا: رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه یاسوج گفت: متاسفانه از نظر سرانه ورزشی در مضیقه هستیم و حتی سالن ورزشی استاندارد نداریم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

«فرزانه آرامش»در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: سالنی که دانشجویان در آن ورزش می کنند، یک سوله ای است که هیچ گونه ایمنی ندارد و هر لحظه ممکن است حادثه و مشکلی برای دانشجویان پیش بیاید.

وی اظهارکرد: دانشگاه فنی و حرفه بعنوان نسل سوم فعالیت دارد و ماموریت این دانشگاه بیشتر تربیت نیروی بازار کار و تبدیل علم به ثروت را برعهد دارد.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه یاسوج خاطرنشان کرد: یکی از محاسن دانشگاه فنی و حرفه ای اینست که بیش از ۸۰ درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه جذب بازار کار می شوند و علاوه بر این می توانند به یک کارآفرین تبدیل شوند.

آرامش تصریح کرد: از مسئولان استانی و کشوری انتظار داریم در تقویت امکانات کارگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی این دانشگاه، کمک و حمایت کنند.

وی ادامه داد: در آموزشکده دخترانه یاسوج حدود ۷۰۰ دانشجو در ۵ رشته کاردانی طراحی دوخت، معماری، حسابداری، مربی کودک و کامپیوتر مشغول به تحصیل هستند.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه یاسوج عنوان کرد: همچنین دو رشته حسابداری و معماری در مقطع کارشناسی نیز پذیرش دانشجو داریم.

آرامش بیان کرد: حدود ۳۸۰ دانشجوی دختر در دو خوابگاه دانشجویی که در محوطه آموزشکده هستند، اسکان دارند و این دو خوابگاه جوابگوی دانشجویان متقاضی خوابگاه هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.