کد خبر: ۱۴۰۲۳
تاریخ انتشار:۰۰:۵۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۸
عصر دنا: وی در خصوص پروژه ملی پاتاوه به دهدشت افزود: علی‌رغم سختی کار محور پاتاوه-دهدشت تا اواسط تابستان 99 به بهره‌برداری می‌رسد، میزان پیشرفت کار این پروژه 83 درصد است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سردار حسین سلامی در بازدید از پروژه ملی پاتاوه-دهدشت گفت: کشور در شرایط سرنوشت‌سازی قرار دارد. در نبرد اقتصادی هستیم که نیاز به سازندگی و توسعه اقتصادی کشوری ضروری می‌باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه هدف از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد را  بازدید از پروژه‌های زیرساختی تعریف شده، دانست و عنوان کرد: از پروژه پاتاوه به دهدشت، بازدید از خط انتقال آب چرام، لنده و سوق و همچنین محور گچساران به چرام، سد تنگ سرخ و بسیاری پروژه‌های دیگر بازدید می‌کنیم.

وی در خصوص پروژه ملی پاتاوه به دهدشت افزود: علی‌رغم سختی کار محور پاتاوه-دهدشت تا اواسط تابستان 99 به بهره‌برداری می‌رسد، میزان پیشرفت کار این پروژه 83 درصد است.

سردار سلامی به افتتاح یک هزار و 125 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: تا رفع محرومیت از چهره کهگیلویه و بویراحمد سپاه دست از کار و تلاش بر نمی‌دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در صورت تایید مجوز از سوی وزارت دفاع، سپاه در ساخت یک بیمارستان درمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام خواهد کرد.

وی از تجهیز کلینیک درمانی سپاه یاسوج خبر داد و عنوان کرد: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری علاوه بر مقابله با تهدیدات برای سازندگی و رفع محرومیت در کشور تلاش می‌کنیم و نهضت رفع محرومیت در کشور تا رسیدن به فرجام خوش ادامه دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.