تاریخ انتشار:۰۰:۵۲ - ۰۳ آبان ۱۳۹۸
با حضور سرلشکر سلامی؛
عصر دنا: یک هزار و 125 پروژه عمرانی، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): آیین افتتاح و کلنگ‌زنی یک هزار و 125 پروژه عمرانی، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی امروز با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار «سید‌ضیاءالدین حزنی» دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این آیین 403 پروژه عمرانی، محرومیت‌زدایی و طرح کرامت با اعتبار 22 میلیارد و 733 میلیون تومان و 155 پروژه احداث مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتبار 7 میلیارد و 750 میلیون تومان افتتاح شد.

351 پروژه پرداخت تسهیلات، آموزش و اشتغال‌زایی در راستای اقتصاد مقاومتی با اعتبار سه میلیارد و 610 میلیون تومان و 43 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با اعتبار دو میلیارد و 40 میلیون تومان از دیگر پروژه‌هایی بود که در سفر فرمانده کل سپاه افتتاح شد.

همچنین در این آیین مقرر شد 173 مورد جهیزیه با اعتبار یک میلیارد و 38 میلیون تومان اهدایی رهبر معظم انقلاب بعد از ماه صفر به زوج‌های نیازمند تقدیم شود
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.