تاریخ انتشار:۰۸:۳۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۸
عصر دنا: مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت تأمین اعتبار لازم، پیش‌بینی می‌شود پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی از سد کوثر تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): فیض‌الله پاسره در جمع خبرنگاران در خصوص پروژه مهم آبرسانی شهرستان بهمئی از سد کوثر اظهار کرد: در صورت تأمین اعتبار لازم این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

  مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای حومه با هدف تأمین آب شرب شهر لیکک و روستاهای برای جمعیتی حدود ۷۸ هزار نفر از سد مخزنی کوثر پیش‌بینی‌ شده است.

وی با بیان این که در شهرستان بهمئی سه مجتمع آبرسانی ۵۳ روستا با جمعیتی نزدیک به یک هزار و ۶۰۰ مشترک را پوشش می‌دهد، گفت:  از آب در نظر گرفته در این طرح در سال، سه میلیون متر مکعب برای بخش صنعت و ۵.۵ میلیون متر مکعب برای آشامیدنی خواهد بود.

 مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد به اعتبار مورد نیاز و هزینه شده برای این طرح اشاره کرد و افزود: تاکنون۱۰۷ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح هزینه شده است.

وی با بیان این که خط انتقال آب از سد کوثر به بهمئی به طول ۵۱ کیلومتر در حال اجراست، گفت: تاکنون ۶۱.۵ کیلومتر لوله گذاری، ۶ مخزن با ظرفیت یک هزار و ۹۵۰  متر مکعب، حفر و تجهیز دو حلقه چاه و راه اندازی سه ایستگاه پمپاژ در این طرح صورت گرفته است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.