کد خبر: ۱۳۹۸۶
تاریخ انتشار:۱۰:۳۳ - ۰۷ مهر ۱۳۹۸
عصر دنا: مسوولان کهگیلویه و بویراحمد خواستار برقراری پروازهای فرودگاه یاسوج و پیگیری وزیر راه و شهرسازی در این خصوص شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): پس از حادثه تلخ بهمن ماه سال 96 و به کما رفتن پروازهای فرودگاه یاسوج تلاش مسؤولان فعلی و وقت استان برای برقراری مجدد پروازها علی‌رغم همه وعده وعیدها بی‌نتیجه ماند و مردم همچنان در انتظار هستند تا هواپیمایی از فرودگاه یاسوج به پرواز درآید.

این مطالبه و خواسته مردم هنوز محقق نشده تا روز پنجشنبه که قرار بود وزیر نیرو روز پرکاری را به لحاظ افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های حوزه نیرو در کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد اما نامناسب بودن شرایط جوی فرودگاه اهواز که مقصد وزیر برای حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد بود و لغو این پرواز باز مطالبه و خواسته جدی مردم را یادآوری می‌کند.

در پی این حادثه رسانه‌ها مجددا به وضعیت پروازها پرداختند و خواستار این شدند که پروازهای فرودگاه یاسوج که هزینه‌های زیادی برای افزایش طول باند آن شده برقرار شود خواسته‌ای که روز گذشته مسؤولان استان به یکی از معاون وزیر یادآوری کردند تا مطالبه به حق کهگیلویه و بویراحمدی‌ها را به محمد اسلامی وزیر راه و شهرساز برسانند.

عزیز فیلی در مراسم روز گذشته تودیع و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مهدی عبوری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد به یادآوری یک درصد مساحت و جمعیت این استان پرداخت و با بیان اینکه 20 درصد نفت و گاز کشور از کهگیلویه و بویراحمد تامین می‌شود، گفت: 1200 میلیارد تومان قرار داد در حوزه راه و شهرسازی منعقد شده است.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به معاون وزیر گفت: جلسات مختلفی در خصوص برقراری پروازهای فرودگاه یاسوج برگزار شد، برقراری پروازهای فرودگاه یاسوج به تهران نیاز جدی استان است و این خواسته ما را به وزیر برسانید که حداقل روزی یک پرواز در استان برقرار شود.

اما


معاون اسبق عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که روز گذشته به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد در سخنان خود به ملاقاتیکه با وزیر راه و شهرسازی داشت اشاره کرد و گفت: در دیدار با مهندس اسلامی سه خواسته از وی داشتم که برقراری پروازهای فرودگاه یاسوج یکی از آنها بود.

این مسوول بیان کرد: ما خون دل خوردیم تا باند فرودگاه یاسوج افزایش پیدا کرد اما یک حادثه ناگوار آن را به کما برد که خواسته ما از وزیر راه و شهرسازی برقراری پروازهای فرودگاه یاسوج بود که وزیر این قول را به استان داده با خرید هواپیماهای جدید، پروازهای فرودگاه یاسوج نیز در دستور کار قرار گیرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.