تاریخ انتشار:۰۹:۰۷ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۹۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: این تعداد پروژه بیش از سه هزار شغل در استان ایجاد می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حسین‌ کلانتری در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: این استان با وجود داشتن تنها یک درصد وسعت و یک درصد جمعیت ایران، از هشت درصد منابع آبی و 6 درصد جنگل‌های کشور برخوردار بوده و 25 درصد نفت کشور را هم تولید می‌کند. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد حوزه گردشگری را از دیگر فرصت‌های اقتصادی این استان عنوان کرد و افزود: شرایط آب و هوایی این استان به گونه‌ای است که در فصل تابستان شاهد ورود تعداد زیادی گردشگر از سراسر کشور به‌ویژه‌ استان‌های جنوبی هستیم.

کلانتری از افتتاح و کلنگ‌زنی 253 پروژه عمرانی در شهرستان‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت امسال خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد، 222 پروژه افتتاح و 31 پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

نماینده عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حوزه اقتصادی نیز 37 پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد، 31 پروژه افتتاح و 6 پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

کلانتری ابراز کرد: با بهره‌برداری کامل از مجموع پروژه‌های هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار 541  میلیارد تومان، بیش از سه هزار شغل در حوزه های مختلف استان ایجاد می‌شود.

وی حوزه گردشگری را اولویت ویژه توسعه استان دانست و گفت: البته تا زمانی که آمایش سرزمینی و مطالعات جامع کمی و کیفی در همه بخش‌ها انجام نشود، نمی‌توان چشم اندازی را برای توسعه همه‌جانبه در نظر گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با وضعیت اشتغال و نرخ بیکاری در استان گفت: نرخ بیکاری در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه، یک درصد کاهش و نرخ اشتغال نیز یک درصد افزایش یافته است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.