تاریخ انتشار:۱۳:۳۵ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
عصر دنا: شهر سی‌سخت بدترین روزهای خود را سپری می‌کند و آن گونه که تصاویر نشان می‌دهد مملو و آکنده از زباله شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): شهر سی‌سخت نگین انگشتری جنوب‌غرب کشور و شهری زیبا آرمیده بر دامنه قلل مرتفع و سر به فلک کشیده دناست که مردم از نقاط مختلف کشور برای دیدن مناظر زیبای این شهر به خصوص باغات متراکم و جنگل‌های پرپشت و چشمه‌ساران فراوان به این شهر توریستی سفر  می‌کنند.

اما به مانند شهر یاسوج که پایتخت طبیعت ایران نام گرفته و اوضاع و احوال جالبی ندارد این شهر نیز گرفتار بی‌تدبیری‌ها از یک سو و از سوی دیگر کمبود اعتبارات و منابع قرار گرفته است.

 

شهری که آب و هوای آن زبانزد گردشگران به خصوص جنوبی‌هاست و سالانه تعداد پرشماری مسافر و گردشگر از استان‌های جنوبی همچون خوزستان و بوشهر چند روزی را در این شهر کوچک اما زیبا سپری می‌کنند.

مع‌الاسف در حال حاضر شهر سی‌سخت بدترین روزهای خود را سپری می‌کند و آن گونه که تصاویر نشان می‌دهد مملو و آکنده از زباله شده است شهری که باید نماد زیبایی و سرسبزی و طراوت باشد به وضعیت اضطرار رسیده است.

بدهی‌های شهرداری که معلوم نیست به چه دلیل بوده و چرا و به چه علت شهری که می‌تواند درآمدزا باشد به شهر ورشکسته و بدهکار تبدیل شده به این حال و روز افتاده است.

 

جای سؤال است که چرا شهر توریستی به جای آن که در حساب شهرداری میلیاردها تومان پول باشد خزانه آن خالی‌تر از هر زمان است و بنا به گفته مسؤولان با بدهکاری 7 تا 8 میلیارد تومانی مواجه شده است.

شهردار سی‌سخت هم که چند روز پیش جای خود را به فردی جدید و غیر بومی بود تا وضعیت بغرنج‌تر از همیشه شود اما باید از ناظران و بازرسان پرسید که چرا سی‌سخت بدهکار شده و چه کسانی سی‌سخت را بدهکار کرده‌ اند و در قبال بدهکاری چه کاری در آن انجام شده است.

 

در تماسی که با داریوش محسنی عضو شورای اسلامی شهر سی‌سخت داشتیم او نیز از وضعیت کنونی ابراز نارضایتی کرد و گفت: پرسنل شهرداری مطالباتی دارند که از سال 90 تا کنون بوده و با استاندار و مسؤولان ارشد استانی این مشکل را در میان گذاشته‌ایم آن‌ها هم تلاش خود را کرده‌اند و مبلغ کمی هم تزریق شده است.

محسنی گفت: چند روزی هست که کارگران شهرداری اعتصاب کرده‌اند هر چند که جلسه‌ای در مرکز استان و با مسوولان برای رفع مشکل داشته‌ایم اما به هر حال 2 میلیارد تومان حجم مطالبات کارگران شهرداری است.

وی افزود: این همه میزان بدهی نیست بلکه در حدود 5 میلیارد تومان هم به سایر دستگاه‌ها بدهکاری داریم.

به گزارش فارس؛ مردم باید بدانند که دلیل تغییر شهردار سی‌سخت در این وانفسای بدهکاری و در بحبوحه اعتراضات کارکنان چیست و چرا وقتی شهری در بدترین وضعیت مدیریتی قرار می‌گیرد شهردار استعفا می دهد و می‌رود؟.

چرا شهردار در روزهای خوش و آن جا که باید هزینه می‌کرد بر سر کار خود ماند و امروز که روز سخت مردم است و بدهکاری بالا آمده عطای کار کردن را به لقایش بخشیده است.

برچسب ها: سی‌سخت
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین