تاریخ انتشار:۱۳:۳۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
عصر دنا: امام جمعه دیشموک در خصوص پخش یک کلیپ و کذب بودن آن توضیح داد و گفت: شاکی فرد مغرض و عامل این اقدام می‌شوم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به پخش کلیپی علیه وی در فضای مجازی توسط فردی مغرض اظهار کرد: علیه این اقدام مغرضانه و کذب محض و فردی که از اصل بانی چنین کاری بوده شکایت خواهم کرد.

راوند به ریشه قضیه و چرایی آن اشاره کرد و گفت: چند وقت پیش به همراه مدیرکل کمیته امداد استان و پزشکانی که از یاسوج جهت معاینه مردم مناطق محروم آمده بودند به منطقه آجم و پاتاوه آجم و رودریش رفتیم و بسته‌های غذایی توزیع شد.

وی با بیان اینکه این بسته‌های غذایی در نهایت احترام بین مردم توزیع شده اظهار کرد: مردم هم این بسته‌ها را تحویل گرفتند و کسی هم بسته‌ها را پس نداد.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه فردی به دروغ و مغرضانه گفته که امام جمعه دیشموک بسته‌های غذایی را سر جاده گذاشته تصریح کرد: اولا بنده در هنگام توزیع بسته‌های غذایی در آن منطقه حضور نداشتم و برای سخنرانی جایی دیگر رفتم و دوم اینکه که کارکنان خدوم کمیته امداد با نهایت احترام بسته‌ها را بین مردم توزیع کرده‌اند و این شانتاژ تنها توسط فردی مغرض صورت گرفته است.

وی با بیان این که فرد مغرض خود اقدام به تهیه کلیپی کرده و برای برخی رسانه‌ها فرستاده تصریح کرد: این فرد مغرض حتی اجازه نداده که پزشکان اعزامی مردم را معاینه کنند و با زدن قفل بر روی درب خانه بهداشت مانع از انجام این خدمت شده است.

راوند با بیان اینکه مراتب به رئیس شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه گزارش شده خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در چنین وضعیتی باید صحت و سقم قضیه را سؤال کرده و گرفتار جوسازی افراد مغرض نشوند.

امام جمعه دیشموک وظیفه مسؤولان در نظام جمهوری اسلامی را خدمت بی‌منت به مردم دانست و گفت: مردم منطقه دیشموک و روستاهای آن مستحق بیشترین و بهترین خدمات از سوی نظام هستند چرا که در دفاع مقدس حضور پیدا کردند و شهدای گران قدری را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و حقشان بیشتر از این‌هاست.

راوند افزود: در این بین برخی به دنبال تخطئه خدمات نظام هستند و مغرضانه اقداماتی انجام می‌دهند تا با سیاه‌نمایی خدمات گسترده نظام جمهوری اسلامی را زیر سؤال ببرند در حالی که مردم آگاه هستند و اجازه غرض‌ورزی به چنین افرادی نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه مسؤولان هم نباید در حق مردم کوتاهی کنند یادآور شد: هم اکنون بسیاری از مناطق روستایی دیشموک یا جاده ندارند و یا به گونه‌ای نیست که بتوان نام آن را جاده گذاشت و باید مسوولان به خصوص استاندار فکری به حال این روستاها و مردم کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.