کد خبر: ۱۳۹۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۱۳ - ۰۵ دی ۱۳۹۷
معاون وزیر کشور:
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): بابک دین‌پرست ظهر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و چرام که در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شده بود،اظهار داشت: ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های خدادادی استان کهگیلویه و بویراحمد به مراتب از اکثر استان‌های کشور بهتر است اما آنچه در این سفر دیدم برای خودم جای تعجب و تأسف است که چرا با وجود این همه ظرفیت خدادادی استان در این وضع محرومیت به سر می‌برد.

معاون اقتصادی وزارت کشور، تصریح کرد: وضع موجود و عدم استفاده از ظرفیت‌ها حاکی از این است محرومیت این استان بیشتر از اینکه ناشی از فقر اقتصادی باشد به خاطر فقر برنامه‌ریزی و ضعف مدیریت است.

وی، با خطاب قرار دادن همه مسؤولان استانی و شهرستانی گفت: از ظرفیت‌های موجود چه قدر استفاده شده یا می‌شود؟ این استان آب دارد،طبیعت دارد،نیروی انسانی و..دارد چرا باید در این وضعیت باشد؟

دین‌پرست با بیان اینکه به سمت و سوی جذب سرمایه‌گذار حرکت کنید،افزود: از بقیه استان‌ها یاد بگیرید و ظرفیت‌های بخش‌های مختلف را در سایت به سرمایه‌گذاران و متقاضیان اجرای طرح‌ها معرفی کنند تا برای آمدن تصمیم بگیرند.

این مسؤول، با بیان اینکه سرمایه‌گذار علم لدنی ندارد در این منطقه چه ظرفیت‌هایی وجود دارد،ادامه داد: معلوم است وقتی اینجا بنشینید کاری انجام نمی‌شود.

وی، تصریح کرد: در حالی که همه استان‌ها مشوق سرمایه‌گذاران هستند در استان شما اگر کسی بخواهد سرمایه‌گذاری کند از این اداره به آن اداره پاسکاری می‌شود!

معاون امور اقتصادی وزارت کشور،گفت:در بازدید از روستاها لشکرکشی می‌کنید و هر مسؤولی را به روستاها می‌کشانید و کاری هم نمی‌شود، مردم را نسبت به دولت بی‌اعتماد می‌کنید.

دین‌پرست،گفت: باید کارشناسی شود چرا با وجود این همه ظرفیت،پول،نیروی انسانی و.. در این استان کاری نمی‌شود منتظر هستید کسی از کره مریخ بیاید استان را آباد کند؟

وی،با اشاره به عدم جذب اعتبارات اشتغال روستایی در شهرستان‌های کهگیلویه و چرام با بیان اینکه نمی‌دانم چه دلیلی دارد اعتباراتی که در همه جای کشور به خوبی از آن استفاده می‌شود در این دو شهرستان چرا جذب نشد،از گوهرگانی معاون استاندار خواست ظرف یک هفته این موضوع را بررسی کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
دلیرچی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
ضمن ابلاغ سلام وعرض تبریک خدمت آقای کلانتری بدینوسیله به استحظار می رساند ما اهالی روستای دلیرچ مرکزی از توابع بخش مارگون عاجزانه از حضرتعالی تقاضامندیم را جع به جاده این روستا که قریب به بیست 20 سال پیش بخشی از17کیلومتر این جاده برای آسفالت زیر سازی شد وپارسال هم توسط استاندار ونماینده مجلس وسایر مسئولین مربوطه جهت آسفالت کلنگ زنی گردید ولی متاسفانه تاکنون خبری نشده ازحضرتعالی تقاضامندیم دراین خصوص بذل وعنایت فرمایید این روستا قطب گردوی استان ودارای 3سه شهید ویک آزاده وچندین جانباز می باشد و دوستدار نظامند خواهشا" نگذارید مردم بدبین گردنند واز مسئول این سایت وزین تقاضامندیم درخصوص مشکلات جاده این روستا گزارشی تهیه گردد لازم به ذکر است که درمسیر این 17 کیلومتر جاده 7 پاره ده وجود دارد منتظر اقدام استاندار محترم هستیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.