تاریخ انتشار:۱۷:۴۳ - ۲۶ آذر ۱۳۹۷
عصر دنا: فرماندار کهگیلویه در راستای پیگیری وضعیت خدمات‌رسانی به مردم به صورت سرزده از مراکز بهزیستی بازدید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): جعفر نیکبخت امروز طی بازدید سرزده از خانه سلامت و مراکز توانبخشی بهزیستی دهدشت بازدید کرد.

فرماندار کهگیلویه، در این بازدید خدمات‌رسانی به مددجویان مراکز درمان توانبخشی شبانه‌روزی شفا و حضرت معصومه(ع) را از نزدیک بررسی کرد.

نیکبخت،گفت: در نشست مشترکی با مسؤولان بهزیستی در مورد مقابله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از قبیل طلاق،خودکشی،تکدی‌گری و سایر معضلات بحث و تبادل نظر و راهکارهای لازم اتخاذ خواهد شد.

مسؤول خانه سلامت بهزیستی،خدمات این مرکز را شامل نگهداری موقت دختران فراری،مشاوره،و فعالیت در زمینه کودکان‌کار،همسرآزاری و خودکشی عنوان کرد.

فرج‌الله فروزش،گفت: با مشاوره کارشناسان مرکز از 200 درخواست طلاق 40 مورد به سازش منتهی شد.

وی، با بیان اینکه برای رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی همکاری همه ادارات و نهادها ضروری است،تصریح کرد:بهزیستی در حد توان و با توجه به وضعیت اعتباری خدماتی ارائه می‌دهد.

فروزش،افزود: در زمینه جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر، در گذشته اقداماتی انجام شد اما کارساز نبود و همچنان شاهد حضور اتباع خارجی در سطح شهر هستیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.