کد خبر: ۱۳۹۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۹:۴۱ - ۲۲ آذر ۱۳۹۷
عصر دنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهای هر کیلوگرم گوشت بزغاله و بره 54 هزار تومان در این استان تعیین شده و بیش از این قیمت قصابان حق فروش ندارند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): داریوش دیودیده اظهار داشت: همچنین بهای هر کیلوگرم گوشت بز و میش 44 هزار تومان تعیین شده است.
وی افزود: این نرخ‌ها سبب نارضایتی برخی از قصابان در کهگیلویه و بویراحمد شده و تعدادی نیز نسبت به عرضه گوشت قرمز با این قیمت خودداری می‌کنند.
دیودیده بیان کرد: بر اساس نظارت‌های بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و گزارش‌های دریافتی از سوی شهروندان برای قصابانی که گوشت را بیش از قیمت مصوب به فروش برسانند پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات معرفی و ارسال خواهند شد.
وی عنوان کرد: برای جبران کمبود گوشت قرمز در بازار استان طی چند روز گذشته 50 تن گوشت قرمز منجمد در تمامی شهرستان‌های استان بر اساس جمعیت هر کدام توزیع و نظارت‌های لازم صورت گرفت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اینک نیز توزیع گوشت قرمز منجمد در سراسر استان برای بار دوم ظرف همین مدت در دستور کار قرار گرفته و در حال توزیع است.
وی گفت: بر اساس قانون انتزاع مرحله تأمین گوشت بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است.
دیودیده افزود: همچنین 30 تن مرغ منجمد به زودی با هدف تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره ای بزرگ در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.
وی ابراز داشت: تا متعادل شدن بازار مصرف گوشت استان بر اساس مصوبه تنظیم گوشت استان از خروج هرگونه دام باید جلوگیری شود که این مصوبه به نیروی انتظامی و سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ارسال و اعلام شده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
آقاي ديوديده اين گوشتها كجاهستند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.