تاریخ انتشار:۱۵:۱۴ - ۲۲ آبان ۱۳۹۷
مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج:
عصر دنا: مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج با اشاره به اینکه طی هفته‌های اخیر شاهد سرقت کنتورهای آب در سطح شهر یاسوج و به خصوص در مجتمع‌های ساختمانی و آپارتمان‌های این شهر هستیم، گفت: با افزایش تعداد گزارشات مردمی در این رابطه، تدابیر لازم اندیشیده شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): قاسم قلندری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی هفته‌های  اخیر شاهد سرقت کنتورهای آب در سطح شهر یاسوج و به خصوص در مجتمع‌های ساختمانی و آپارتمان‌های این شهر هستیم، اظهار کرد: با افزایش تعداد گزارشات مردمی در این رابطه، تدابیر لازم اندیشیده شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج افزود: با همکاری نیروی انتظامی اقدامات لازم در این زمینه انجام گرفت و چندین مظنون نیز دستگیر شده‌اند.

قلندری از شهروندان یاسوجی خواست تا هرگونه دستکاری در کنتورهای آب و موارد مشکوک را در اسرع وقت  به اطلاع  پلیس و اتفاقات آب برسانند.

وی با بیان اینکه بیشترین سرقت کنتور در مجتمع‌های آپارتمانی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: جا دارد که مشترکین ضمن رعایت اصول ایمنی، اقدامات لازم برای حفاظت از کنتورهای آب را انجام دهند.

قلندری  با بیان اینکه سارقین ممکن است برای دست زدن به اینگونه اقدام ها در پوشش مامور قرائت کنتور  وارد عمل شود، تصریح کرد: ماموران قرائت کنتور و شرکت‌های مرتبط با آب و فاضلاب تنها با ارائه کارت شناسایی معتبر  مبادرت به انجام  وظیفه می‌کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.