کد خبر: ۱۳۵۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۴۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۶
عصر دنا: سفرحسین فریدون برادر رئیس جمهور در حالی روز گذشته به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در حالی در بایکوت خبری انجام شد که برخی مسئولان استانداری که خود به استقبال فریدون رفته اند حضور وی در یاسوج را تکذیب کرده اند و مردم این استان اینک خواستار توضیح برای این رفتارهای دو گانه مسئولان هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سفر غیرمنتظره و محرمانه حسین فریدون برادر حسن روحانی در فضای پسا انتخابات به یاسوج در حالی به وقوع پیوست و هواپیمای حاول وی در فرودگاه یاسوج برزمین نشست که برخی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد نیز از وی استقبال کرده اند.

طبق گفته برخی از شاهدان پرواز روز گذشته سوم خرداد 96 تهران به یاسوج در حالی حسین فریدون  را در فرودگاه یاسوج بر زمین نشاند که به گفته این مسافران حتی آنان تا هنگام فرود این هواپیما در پایتخت طبیعت از حضور وی در این پرواز آگاه نبودند.

از طرفی دیگر نحوه مواجهه مسئولان استانی با انتشار اخبار مرتبط به این سفر، بویژه سراسیمگی  یک مدیرکل استانداری در تکذیب این خبر با وجود اینکه طبق شواهد خود وی همراه یک نفر از مدیران دستگاههای اجرایی از فریدون استقبال کرده است و این موضوع موجب بهت و حیرت و البته ابهامات فراوانی پیرامون این سفر محرمانه شده که ابهام زدایی از این سفربه یک مطالبه عمومی مبدل شده است.

سوالی که پیش آمده این است که چرا این سفر، در سکوت خبری بوده و مردم نامحرم از این گونه سفرها هستند.

از طرفی دیگر ،مردم استان کهگیلویه وبویراحمد نیز مطالباتی از مسئولان دارند و با توجه به اینکه حسین فریدون در منصب رئیس دفتر و مشاور رئیس جمهور حضور دارد، چرا این سفر دور از چشم مردم و به گونه ای محرمانه و امنیتی انجام گرفته است.

از سوی دیگر محل پذیرایی از این شخصیت در یکی از تفرجگاهای این استان و در 35 کیلومتری مرکز استان و در فضای امنیتی و بسته با حضور برخی از چهره ها برگزار شد که هیچگونه نقشی در فضای سیاسی ندارند و شاید همین سئوال ها و سئوال های دیگر باعث شده  که مسئولین باید جوابگوی آن باشند.

 اما آن چیزی که برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان به عنوان یک سئوال لاینحل بااقی مانده این است که چرا مردم اینگونه سفرها مخفیانه انجام می شود، مگر مردم حق مطالبه گری خود از مسئولان در پایین تر رده ها را هم ندارند،چرا دولتی که در شعارهایش بیان کرده که عمل به وعده ها یکی از ارکان دولتش خواهد بود با اینگونه سفرهای محرمانه مردم را بدبین کرده است.

از طرفی این موضوعات نشان می دهد که اخلاق و رفتار سیاسی برخی مدیران این استان در بی صداقتی با مردم و محرمانه بودن این قبیل سفرها ابهامات زیادی را ایجاد خواهد کرد که به جهت فضای رسانه ای و مطالبات افکار عمومی باید ابهام زدایی شود که اولا چرا مردم را نامحرم تلقی کرده اند و ثانیا فلسفه این سفر محرمانه با حاشیه های فراوان چه بوده است؟

انتهای پیام/ر/200

  مبنع: صبح زاگرس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
اگ من با هاش بودم فقط خونه خودم بود و شهر یاسوج را ندیده بود اومد ببینه برود
ممو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
موحد پور فقط وفقط دنبال زد وبند ووعده دادن وسر کار گذاشتن مردمه
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
خبرگزاری عصردنافقط دنبال منفى بافی وشانتاژرسانه ای می باشدوهيچ هنری جزء تهمت وافتراندارد.حيف است که انسان وقت خودراصرف خواندن خبرهای اين سايت نمايد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.