کد خبر: ۱۳۴۲۶
تاریخ انتشار:۰۰:۵۶ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: مردم شهر دهدشت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی این شهر حضور پر شور و گسترده ای داشتند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حالی ساعت هشت روز جمعه آغاز شد که مردم شهر دهدشت در بسیاری از شعبه های اخذ رای قبل از آغاز زمان رای گیری برای شرکت در انتخابات در صف های طولانی حضور داشتند.

شهر دهدشت از شهرهایی است که مردم همیشه در صحنه آن همواره در انتخابات سه دهه گذشته با مشارکت گسترده و پرشور خود از نظام جمهوری اسلامی حمایت و پشتیبانی کردند.

مردم شهر دهدشت امروز پای صندوق های رای آمدند تا بار دیگر حماسه  همدلی و وحدت را خلق کنند و با رای خود از انقلاب و نظام پشتیبانی کنند و مشت محکمی به دهان استکبار جهانی بزنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.