کد خبر: ۱۳۳۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۹:۱۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
در گفتگو با «عصر دنا» مطرح شد
عصر دنا: نیروهای اصولگرا و انقلابی بر اساس تکلیف به صحنه می آیند و بر مبنای معمار کبیر انقلاب همواره در تمام میادین مامور به تکلیف هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفتگو با «عصر دنا» درخصوص انصراف «قالیباف» به نفع «رئیسی» گفت: حرکت کناره گیری دکتر قالیباف به نفع حضرت حجت الاسلام رئیسی یک اقدام استراتژیک بر مبنای ارزش دینی و میهنی بود.

 نماینده سابق کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این اقدام کاملا مهندسی شده بود، افزود: نیروهای اصولگرا و انقلابی بر اساس تکلیف به صحنه می آیند و بر مبنای معمار کبیر انقلاب همواره در تمام میادین مامور به تکلیف هستند.

وی با اشاره به اینکه قالیباف هم در دولت کار و کرامت بخوبی نقش افرینی کنند، اظهار کرد: باید این حرکت غرور آفرین که اوج از خود گذشتگی را نشان می دهد به برادر عزیزم جناب دکتر قالیباف تبریک گفت و امیدوارم با تغییری که ملت شریف ایران خواستار آن هستند و روز جمعه ۲۹اردیبهشت ماه با رای خود این سرنوشت را تغییر خواهند داد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
برو جمع کن بابا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
مه تونی هم هسی هی نظر ایدی بابا جمع کن بساتته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
قالیباف قرار بود 5میلیون جوان بزار سر کار هممون نها سر کار دونسم هیچی وبارت نی ما د کار وت نیخیم کار خت ودس ندی 5 میلیون کار برای جوانان پیش کش
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.