کد خبر: ۱۲۹۶۸
تاریخ انتشار:۲۰:۳۸ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اعلام کرد که اینجانب از مناظره زنده به عنوان یکی از راه‌های شناخت در افکار عمومی استقبال می‌کنم و این را حق مردم بزرگوار و هوشمند کشورمان  می‌دانم.

وی افزود: مردم باید بتوانند از طریق رسانه ملی به صورت زنده شاهد مناظره رقبا در محیطی عادلانه بر مبنای رعایت اصول اخلاق اسلامی باشند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور که به استان فارس سفر کرده در نشستی با جوانان و نخبگان این استان به موضوع عدم پخش زنده مناظره‌های نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری واکنش نشان داد.

وی درخصوص عدم پخش مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری گفته است:‌ حامی آزادترین شیوه در مناظرات هستیم که مردم بهتر انتخاب کنند.

رئیس‌جمهور اظهار امیدوای کرده، ستاد تبلیغات انتخابات تجربه‌ها را باز مرور کنند.

رئیس‌جمهور تصریح کرد:‌ نقد خوب است اما دروغ گناه بزرگ و اقدامی خلاف فرهنگ ایران است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.