تاریخ انتشار:۱۱:۴۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
با حضور مسوولان کشوری و استانی:
عصر دنا: دبیر اجرایی ششمین جشنواره ملی شعر زاگرس، گفت: 15 نفر شاعر برگزیده این جشنواره با حضور مسوولان کشوری و استانی در یاسوج تجلیل می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فریدون هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: از زمان انتشار فراخوان ششمین جشنواره ملی شعر زاگرس در کشور بیش از دو هزار اثر از شاعران در سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره در یاسوج ارسال شد.

دبیر اجرایی ششمین جشنواره ملی شعر زاگرس با بیان اینکه از میان این تعداد آثار 800 اثر در مرحله داوری اولیه انتخاب و به مرحله نهایی راه یافتند، افزود: کار داوری مرحله نهایی توسط داوران برجسته کشوری انجام و برگزیدگان مشخص شدند.

وی با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره، گفت: این آیین طی دو روز در یاسوج برگزار و شاعران برگزیده تجلیل می‌شوند.

هاشمی با اشاره به آغاز به کار آیین اختتامیه این جشنواره، گفت: برنامه‌های نخستین روز این آیین روز گذشته در یاسوج برگزار شد.

دبیر اجرایی ششمین جشنواره ملی شعر زاگرس با بیان اینکه شعرخوانی و برگزاری کارگاه نقد شعر از برنامه‌های نخستین روز این آیین بود، گفت: برنامه «شونشینی و دورهمی» در کمپ گردشگری دهنو و در دل جنگل‌های زیبای منطقه زاگرس همراه با شعرخوانی شاعران از دیگر برنامه‌های این جشنواره در شب گذشته بود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دومین و آخرین روز این جشنواره امروز، پنجشنبه در یاسوج برگزار می‌شود، گفت: 15 شاعر برگزیده در مرحله نهایی این جشنواره انتخاب شده‌اند که در این روز تجلیل می‌شوند.

هاشمی، شعرخوانی، اجرای موسیقی زنده محلی، گزارش عملکرد مسوولان و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره را از برنامه‌های روز اختتامیه این جشنواره عنوان کرد و گفت: اختتامیه این جشنواره با حضور مسوولان کشوری و استانی و شاعران برگزیده سراسر کشور برگزار می‌شود ضمن اینکه شاعران برجسته استانی نیز در این آیین تقدیر می‌شوند.

وی، تصریح کرد: اختتامیه ششمین جشنواره ملی شعر زاگرس روز پنجشنبه، 31 فروردین، ساعت 10 صبح در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.