کد خبر: ۱۲۹۱۱
تاریخ انتشار:۲۳:۲۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
عصر دنا: فرمانده سپاه فتح استان در حاشیه سفر چند روزه به کهگیلویه در جمع حلقات ویژه صالحین قرآنی دهدشت حضور یافته و کیفیت کاری این حلقات را ارزیابی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): فرمانده سپاه فتح استان در حاشیه سفر چند روزه به کهگیلویه در جمع حلقات ویژه صالحین قرآنی دهدشت حضور یافته و کیفیت کاری این حلقات را ارزیابی کرد.

 

سردار یدالله بوعلی که در بازدید و سرکشی از ناحیه مقامت بسیج و حوزه های بسیج تابعه کهگیلویه به سر می برد، با حضور در جمع حلقات صالحین ویژه قرآنی ضمن بازدید از روند فعالیت این حلقات، کیفیت و کمیت  حلقات صالحین قرآنی را ارزیابی کرد.

 

 

وی، که سفری چند روزه به شهرستان کهگیلویه داشته است با حضور در مساجد و پایگاه های بسیج در حلقات قرآنی صالحین این شهرستان شرکت کرد.

 

بوعلی از وضعیت و محتوای این حلقات قرآنی ابراز رضایت کرد و افزود: قرآن را باید هر چه بیشتر در بین جوانان و خانواده ها ترویج دهیم و جوانان را به حفظ قرآن کریم دعوت کنیم.

 

سرگرد آرست معاونت صالحین سپاه فتح استان، سرهنگ سعید برومندزاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه بهمراه جمعی از پرسنل بسیج شهرستان فرماندهی سپاه فتح را همراهی کردند.

انتهای پیام

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار