کد خبر: ۱۲۷۴۹
تاریخ انتشار:۲۳:۱۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
عصر دنا: مشرف بودن برمسیر و تنگه دیل و نیز آب و هوای بسیار لطیف آن ، چشم اندازهای وسیع و دل انگیز ، همه و همه از این محل منطقه ای بکر ساخته که به لحاظ تنوع گیاهی نیز کم نظیر است .
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): دشتک دیل دارای کوه های سر سبز و طبیعتی چشم نواز بوده و همین طبیعت زیبا سبب شده که هر گردشگری را به خود جلب کند.منطقه گردشگری دشتک دیل به فاصله 25 کیلومتری شمال گچساران وحد فاصل دو کوه کاردی است که دشتی کوچک ولی بسیار زیبا را در بر گرفته است .

مشرف بودن برمسیر و تنگه دیل و نیز آب و هوای بسیار لطیف آن ، چشم اندازهای وسیع و دل انگیز ، همه و همه از این محل منطقه ای بکر ساخته که به لحاظ تنوع گیاهی نیز کم نظیر است .

دیل مرکز دهستان بویر احمد گرمسیری بخش مرکزی گچساران است که با فاصله 27 کیلومتری از این شهر واقع شده ارتفاع آن حدود 860 متر از سطح دریا و دارای آب و هوای گرم نیمه خشک و کوهستانی است،دیل در دره خاوری کوه دیل سر راه گچساران به چرام قرار گرفته است.

طبیعت گردان با انتخاب دشتک دیل می توانند از طبیعت چشم نواز، دیدنی و زیبای آن لذت ببرند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.