تاریخ انتشار:۱۷:۰۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
امام جمعه گچساران مطرح کرد
عصر دنا: امام جمعه گچساران گفت: بصیرت عده‌ای در مقابل جنایات و اقدامات خصمانه آمریکا بسیار پایین است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه گچساران با توصیه به نمازگزاران اظهار کرد: تقوا راه رسیدن به خداوند است و کسی که پیامبر و امیرالمومنین (ع) را نشناسد نمی‌تواند راه درست را پیدا کند.

حجازی با اشاره به ویژگی‌های بارز حضرت علی (ع) افزود: علی (ع) نشانه و مظهر عدالت است و شناخت امام علی(ع) و فرزندانش انسان را از خواب غفلت بیدار می‌کند.

حجازی بیان کرد: هستی وجود ندارد مگر آن که در سایه حضرت علی (ع) و فرزندانش باشد، در میدان جنگ و مبارزه هیچ کس در مقابل او توان مقابله را نداشت اما همان علی (ع) در بخشش و ترحم نیز بی‌نظیر و پدر یتیمان زمان خود بود.

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، گفت: دشمنان ملت ایران اسلامی چون خودشان را کدخدای جهان می‌دانستند برای آنها سنگین بود که ملتی بخواهد بگوید ما برده نیستیم و می‌خواهیم آقایی کنیم.

حجازی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از اینکه ملت ایران اعلام حریت و استقلال کرد و مقتدرانه در حال فتح قله‌های صعب‌العبور می‌باشد مردم دیگر کشورهای مظلوم نیز با الگوگیری از ایران اسلامی از خواب غفلت بیدار شدند.

وی تصریح کرد: امروز اقتدار ایران اسلامی و آقایی کشور ما سبب می‌شود که دشمن بخواهد ازهر طریق ممکن زهرخود را به ایران بریزد.

حجازی تاکید کرد: دشمن ما تا کنون ناکام مانده است و علت آن اعتقاد، بصیرت و ایمان ملت در زیر چتر مقام معظم رهبری است.

امام جمعه  گچساران افزود: مشاهده کردیم در برخی جاها دشمن می‌خواهد به صورت مخملی و نرم کارهایی انجام دهد و به دنبال این است که تلاش کند اقتصاد کشور ما را فلج کند.

وی ادامه داد: دشمن هدفش این است که ما دست نیاز به سوی آنها دراز کنیم اما خوشبختانه جانشین به حق امام زمان(عج) سالهاست که موضوع اقتصادی و فرهنگی را برجسته از دیگر موضوعات تبیین کرده‌اند.

حجازی گفت: امروز متاسفم که بگویم برخی نه بی‌توجه بلکه با دهن کجی با این موضوع برخورد کرده‌اند.

امام جمعه گچساران ابراز کرد: وقتی که رهبری می‌فرماید از اوضاع فرهنگی نگران هستم و مشاهده می‌کنیم در مقابل برخی‌ها دل دشمنان را با کارهایشان شاد می‌کنند.

وی با اشاره به تحریم‌ها و گفتمان دشمنان افزود: امروز دشمن می‌گوید، بگذارید ببینیم انتخابات ایران چه می‌شود.

حجازی خاطرنشان کرد: متاسفم که بگویم برخی‌ها این گونه در مقابل نظام اسلامی و رهبری ایستاده‌اند که باید به آنها گفت زهی خیال باطل.

وی بیان کرد: مشاهده می‌کنیم امروز دشمن دارد کار خود را به وسیله نیروی درونی و اندرونی‌ها انجام می‌دهد و متاسفانه برخی از کسانی که درد مردم ندارند و حقوق بالا و زمین و پول‌های جانبی دریافت می‌کنند درد مردم را ندارند و نمی‌دانند برخی از مردم ما با یارانه روزگارشان را سپری می‌کنند.

حجازی اذعان کرد: باید به این افراد گفت مردم از شما عاقل‌تر و بابصیرت‌تر هستند و می‌دانند اوضاع چه خبر است.

امام جمعه گچساران افزود: خیلی‌ها شعاری می‌گویند که ما تابع ولایت هستیم اما باید بدانند این شعارها باید به عمل تبدیل شوند.

وی با اشاره به ایام برگزاری مراسم اعتکاف گفت: مردمی که از کم و زیادها و از بی‌عدالتی‌ها از برخی‌ها خسته شدند آماده می‌شوند که سه شبانه روز در مساجد با خدای خود راز و نیاز کنند.

حجازی با تشکر از سازمان تبلیغات اسلامی گچساران و دیگر ادارات که در این زمینه همکاری کرده‌اند، بیان کرد: امیدواریم تلاش شود که این مراسم در گچساران به خوبی برگزار شود.

امام جمعه گچساران گفت: خدا را شکر خواهران و دختران گچسارانی در این شهرستان پیشتاز حضور در مراسم ایام البیض اعتکاف هستند و چیزی در حدود ده برابر آقایان را در مساجد به خود اختصاص داده‌اند.

حجازی با اشاره به روز بنیاد مسکن افزود: تلاش کنیم فرمان امام راحل را اجرا کنیم چرا که خیلی‌ها هستند که سرپناه ندارند.

وی با اشاره به قطع ارتباط سیاسی ایران با آمریکا خاطرنشان کرد: برخی‌ها بصیرتشان در موضوع آمریکا تا نوک بینی آ‌نهاست.

امام جمعه گچساران ادامه داد: شب گذشته آمریکا حمله‌ای را به سوریه انجام داده است که برخی از کشورهای اروپایی به آمریکا هشدار داده‌اند که مراقب باشید که ایران به میدان نیاید و این نشان از قدرت و استقلال و اقتدار کشور ما است.

حجازی افزود: ما نمی‌خواهیم دروازه کشورمان را بر روی جهان ببندیم اما نباید آن گونه باشد که ما برده باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم خداوند انسان‌هایی را که به خواب خرگوشی به سر می‌برند از خواب غفلت بیدار کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.