کد خبر: ۱۲۷۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۵۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
گچساران در زمره 15 شهر عجیب‌ ایران/
عصر دنا: طبق آن چه که در برخی کانال‌های تلگرامی از سوی برخی منابع معتبر منتشر شده گچساران در زمره یکی از 15 شهر عجیب ایران قرار گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): طبق آن چه که در برخی کانال‌های تلگرامی از سوی برخی منابع معتبر منتشر شده گچساران در زمره یکی از 15 شهر عجیب ایران قرار گرفته است.

برای مثال شهر تبریز یکی از این 15 شهر است که گدا ندارد و یا این که اردکان پول‌دارترین و مرفه‌‌ترین مردم ایران را در خود جای داده است.

همچنین نورآباد ممسنی یکی از همسایگان گچساران در استان فارس از عجیب‌ترین شهرهای ایران است که 18 درصد جمعیت آن را دانشجویان تشکیل می‌دهند.

از دیگر شهرهای عجیب ایران می‌توان به جلفا اشاره کرد که شهری بدون قبرستان است و بروجردی‌ها هم خوشگذران‌‌ترین مردم ایران نام گرفته‌اند.

اما گچساران در این فهرست غنی‌ترین خاک ایران را به خود اختصاص داده که در واقع همین‌ گونه است که به آن لقب بام نفتی ایران را داده‌اند.

شهرستانی که 25 درصد نفت و گاز کشور را تأمین می‌کند و از مهم‌‌ترین نقاط در زمینه تعیین سرنوشت اقتصاد کشور است.

با همه این تفاسیر گچساران شهری بالذات ثروتمند است که مردم آن ثروتمند نیستند و بسیاری در این شهر در محرومیت به سر می‌برند و بوی مشمئز کننده ناشی از نفت و گاز تنها سهم آزار دهنده برای مردم این دیار است./فارس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
اینا همش دروغه،همش توسط فضای مجازی ساخته میشن،طبق آمار بیشتر درصد دانشجویان مال سمنانه،تبریز هم گدا دارد،بوشهر هم غنی ترین هست
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.