کد خبر: ۱۲۷۰۲
تاریخ انتشار:۱۴:۴۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
معاون فرماندار کهگیلویه:
عصر دنا: فرماندار کهگیلویه اظهار کرد: دین ما با شادی مخالف نیست همان طور که در اجرای همه برنامه‌ها راهکار داریم برای اجرای موسیقی و فرهنگ هم باید یک راهکار داشته باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سلام خسروی معاون فرماندار کهگیلویه در ستاد شئون فرهنگی شهرستان که در محل فرمانداری دهدشت برگزار شده بود اظهار کرد: دیدگاههای نامناسبی نسبت به نواختن موسیقی در اعیاد و جشن ها وجود دارد.
 
معاون فرمانداری کهگیلویه گفت: یک مقطعی موسیقی سنتی کنار گذاشته شده بود و متأسفانه موسیقی مبتذل با اشعار نادرست جای آن را گرفت.
 
خسروی اظهار کرد: دین ما با شادی مخالف نیست همان طور که در اجرای همه برنامه‌ها راهکار داریم برای اجرای موسیقی و فرهنگ هم باید یک راهکار داشته باشیم.
پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه
وی افزود: برجام یک قرارداد بین المللی است و اقتصاد مقاومتی یک رویکرد داخلی که در تقابل با هم نیستند بلکه با پایبندی به اقتصاد مقاومتی می توان با اقتدار و عزت پیگیر اجرایی شدن برجام بود.
 
خسروی خدمت به مردم را امری بزرگ دانست و افزود: مردم هم برای کسانی که زحمت می‌کشند و خدمتگزارند ارزش قائل می‌شوند.
 
وی با اشاره به اینکه برنامه‌ ای که ضعیف اجرا می شود برگزار نشدن آن برنامه ارزش بیشتری دارد افزود: برنامه های ملی مذهبی متناسب با شان آنها برگزار شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.