کد خبر: ۱۲۶۸۶
تاریخ انتشار:۱۲:۳۷ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
عصر دنا: رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اعلام کرد که علت عدم حضور آقای رئیسی در دومین مجمع ملی رسیدگی به امر زلزله روز گذشته خراسان است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز در دومین مجمع ملی این جبهه که در مجموعه شهر آفتاب در حال برگزاری است، با اشاره به عدم حضور آقای رئیسی در این جلسه، گفت:‌ حضور نامزدهای انتخاباتی این جبهه در جلسه امروز الزامی نداشته و حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی قرار بود در این جلسه شرکت کنند که به دلیل زلزله مشهد و رسیدگی به امور آسیب‌دیدگان امکان حضور نیافت.

در ادامه این جلسه پیام آقای رئیسی نیز قرائت شد که بدین شرح است:‌ "قصد بنده حضور در این جلسه بود. به دلیل زلزله مشهد ضرورت دیدم در جمع مردم متدین مشهد حضور یابم. مراتب تشکر خود را ازحسن انتخاب جبهه اعلام می‌کنم و امیدوارم به زودی توفیق دیدار دوستان را پیدا کنم."
منبع: تسنیم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.