کد خبر: ۱۲۶۵۰
تاریخ انتشار:۲۳:۲۹ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
عصر دنا: عادل فردوسی‌پور برای اینکه به گزارش بازی ایران و چین برسد ، مرتکب تخلف فاحش رانندگی شده.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): به نقل از خبرآنلاین؛ تصویری از عادل فردوسی پور در توئیتر صفحه غیررسمی منتشر شده که نشان می دهد قبل از بازی ایران و چین ، او هم مثل بسیاری از مردم که با محدودیت های ترافیکی اطراف ورزشگاه سردرگم شده بوده ، ناچار شده است بخشی از مسیر را بر خلاف جهت حرکت خیابان بیاید و با ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی حرف بزند تا بتواند وارد ورودی های آزادی شود.

راهنمایی و رانندگی قبل از بازی های شلوغ تقریبا همه ورودی های استادیوم را می بندد و این محدودیت ها برای آنهایی که آی دی کارت ورود به ورزشگاه را دارند و دلیلی ندارد از ساعت ها قبل به استادیوم آزادی بروند و البته حضورشان در ورزشگاه آزادی ماموریت کاری است مشکلاتی بسیار ایجاد می کند.

تخلف رانندگی فردوسی‌پور قبل از بازی ایران و چین +عکس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.