کد خبر: ۱۲۶۴۰
تاریخ انتشار:۲۳:۱۵ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
عصر دنا: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بعد از ثبت‌نام ۵ نامزد نهایی برای انتخابات ریاست‌جمهوری، تمهیدات لازم برای اجماع اصولگرایان بر روی یک کاندیدا انجام می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): محمدمهدی زاهدی، بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اردبیل در دفتر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل در رابطه با تعیین گزینه نهایی جبهه مردمی برای انتخابات ریاست جمهوری و شایعات موجود در این زمینه، اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک روند مشخص برای فعالیت انتخاباتی خود تعریف کرده و گام‌به‌گام تعداد نامزدهای انتخابات ریاست‌ جمهوری مورد قبول این جبهه، کاهش می‌یابد تا اجماع بر روی کاندیداها افرایش یابد.

وی گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در حال حاضر به دنبال انتخاب گزینه نهایی برای انتخابات ریاست جمهوری نبوده و طبق تصمیمات اخذ شده، 5 نفر از نامزدهای نهایی اعضای این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام خواهند کرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: تعداد نامزدهای منتخب این جبهه در فاز اول 14 نفر بود که این تعداد کاهش یافت و بعد از ثبت‌نام 5 نامزد نهایی برای انتخابات ریاست‌جمهوری، تمهیدات لازم برای اجماع اصولگرایان بر روی یک کاندیدا انجام می‌شود.

زاهدی با اشاره به فعالیت برخی از جریان‌های اصولگرایی از جمله فعالیت‌های انتخاباتی افراد منتسب به رئیس‌جمهور سابق تصریح کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای ایجاد وحدت بین نیروهای انقلابی و ولایت‌مدار تشکیل شده تا با افزایش هم‌افزایی بتوانیم از حضور افراد انقلابی و ولایت‌مدار در کشور استفاده کنیم.

وی بیان کرد: اگر فرد یا گروهی فعالیت این جبهه را قبول نداشته باشد،‌ معنایی برای تعامل وجود ندارد و امیدواریم تمامی کسانی که دغدغه نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی را دارند با حضور در این جبهه،‌ وحدت بین نیروهای اصولگرایی را افزایش دهند.

وزیر اسبق علوم گفت: خوشبختانه در حال حاضر اکثریت جریان‌های اصولگرایی به جمنا پیوسته‌اند و تنها جبهه پایداری باقی مانده که مذاکرات برای پیوستن این جبهه اصولگرایی نیز به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در حال انجام است.

منبع: تسنیم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.