کد خبر: ۱۲۴۴۳
تاریخ انتشار:۲۳:۰۷ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
عصر دنا: خطیب موقت نماز جمعه یاسوج گفت: متاسفانه امروز برخی سخن چینان و نفوذی ها که رهبر انقلاب نیز به آنها اشاره داشته اند به دنبال دو قطبی و جدایی مسلمانان و برادران دینی از هم دیگر هستند که باید مواظب آنان بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): ،حجت الاسلام  سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های این هفته نماز جمعه ابراز کرد:شدت گناه غیبت،تهمت و مسخره کردم مردم گناهی نابخشودنی است که پروردگار گفته اند وای بر اینها که مردم و برادر خود را تمسخر می کنند.

وی گفت:تضییع حقوق مردم کاری نابخشودنی است که عذابی بزرگ در انتظار این گناهگاران است.

موسوی اعظم خاطر نشان کرد:انسانهایی که سعی وتلاش و انسانیت و شرافت بنده خدا را برای توسعه خود قرار میدهند بدانند که دادگاه عدل الهی منتظر انهاست
امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه این افراد دلبستگی شدیدی به مال دنیوی دارد گفت:این افراد بواسطه مال خود این موضوع (غیبت و تمسخر دیگران)را انجام می دهند که امری بسیار ناپسند است.
حجت الاسلام موسوی اعظم خاطر نشان کرد:ثروتی مورد توبیخ قرار می گیرد که حلال و حرام بودن آن برای آن در نظر گرفته نشود.
وی افزود:مومنین واقعی کسانی هستند که یاد خدا و نماز جمعه را فراموش نمی کنند و حتی داد وستد را رها کرده و به سوی موعود می شتابند.
خطیب موقت نماز جمعه مرکز استان با تاکید بر این موضوع که کسانی خیر را دوست می دارند از رستگارانند بیان کرد: این افراد ملاحظه حلال و حرام را می کنند.
حجت الاسلام موسوی اعظم ابراز کرد: بزرگ ترین عذاب در انتطار کسانی است که بخل را پیشه کرده و در راه خیر از ثروت خود نمی گذرند.
وی تصریح کرد:مال حرام باعث خواهد شد که ارث رسیده نیز در راه شر بکار رود و حیاتی حرام را به وارث می دهد.
امام جمعه موقت مرکز استان بیان داشت:این مال حرام،آتش دوزغ را بر آن فرد فرو خواهد آورد و جهنمی سوزان در انتظار این بخیل ها خواهد بود.
حجت اسلام  موسوی اعظم گفت:هیچ کسی نخواهد توانست این اتش گر گرفته را خاموش کند،این عذاب سخت نیز در انتظار کسانی خواهد بود که غیبت و تمسخر برادر دینی خود را پیشه می کنند. 
وی ادامه داد:متاسفانه امروز در بسیاری از مجالس امروزی ما فقط تمسخر و غیبت را برخی پیش گرفته که باید گفت شدت این عذاب در قیامت بسیار سوزان است.
موسوی اعظم بیان کرد:متاسفانه امروز برخی سخن چینان و نفوذی ها که رهبر انقلاب نیز به آنها اشاره داشته اند به دنبال دو قطبی و جدایی مسلمانان و برادران دینی از هم دیگر هستند که باید مواظب آنان بود.
وی ادامه داد: منفور ترین فرد در بین مسلمانان کسانی هستند که به سخن چینی و تفرقه افکنی می پردازند.
 
امام جمعه  موقت مرکز استان در خطبه های دوم جمعه به برخی از مناسبت های پیش رو اشاره داشت و گفت: یکی از مناسبت های پیش رو تشکیل بنیاد مستضعفان به دستور امام راحل بود که هدف آن رسیدگی به درد مردم بود.
موسوی اعظم تصریح کرد:اگر امروز ما در عالم عظمت و شوکتی داریم که همه بواسطه این رهبر گرانقدر و رهبر عزیز انقلاب است.
وی با بیان این موضوع که امروز برخی عظمت و این شوکت را درک نمی کنند، بیان کرد:کسانیکه امروز اوج این عظمت را نمی دانند یک روز از این کشور خارج شوند تا ببینند این انقلاب چقدر باعظمت و شکوه است که جهانیان به آن اذعان دارند.
خطیب موقت نماز جمعه مرکز استان گفت:به عنوان مثال امروز کشوری های منطقه را ببینید که اوج اقتدار ایران اسلامی در مبارزه با کفر و تروریست نشان دهنده ی این عظمت است.
موسوی اعظم تصریح کرد: امروز همه می دانند دشمن چه کسانی است و چه کسانی به دنبال  از بین بردن امنیت جامعه هستند و مردم  جهان چهره واقعی انها راشناخته اند.
امام جمعه موقت مرکز استان گفت:همه می دانند که داعش را چه کسانی بوجود آورده اند مگر انها خودشان سلاح می سازند . مگر سلاح های انها از کجا آمده است.
وی به رحلت آیت الله فاضل لنکرانی اشاره داشت و افزود: این مجتهد بزرگ از شاگردان بزرگ آیت الله بروجردی بود که انسانی بزرگ در این انقلاب بود.
امام جمعه موقت مرکز استان به شهادت حضرت فاطمه س اشاره  ابراز داشت و گفت: پیامبر فرمودند فاطمه از من است و کسی که به او بدی کند به من بدی کرده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.